خبرگزاری کار ایران

دوره آماده‌سازی عمومی را از دست دایم؛

دباغیان: باید با واقعیت کنار آمد/ تجربه ملی‌پوشان کلید موفقیت ما در قهرمانی آسیا است

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۵۹۹

سرمربی تیم ملی کاراته با بیان اینکه زمان کافی برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی نداریم، گفت: تیم باتجربه ای در اختیار داریم و همین رمز موفقیت ما در رقابت های قهرمانی آسیا خواهد بود.

غلامرضا دباغیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب در تشریح برنامه های آماده سازی تیم ملی اظهار داشت: ملی‌پوشان جمعه شب خود را به کادر فنی معرفی کردند و تمرینات با حضور همان نفرات اردوی گذشته تیم‌ملی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تا آخر ماه مبارک‌رمضان در قم باقی خواهیم ماند، گفت: امکانات این استان برای ما قابل‌قبول است و می‌خواهیم تا آخر ماه مبارک رمضان در قم به تمرینات ادامه دهیم.

سرمربی تیم ملی کاراته افزود: در نظر داریم تا بعد از اتمام این اردو یک برنامه تمرینی در شهرهای شمال کشور داشته باشیم که به احتمال فراوان انزلی میزبان دور بعدی تمرینات تیم ملی خواهد بود.

دباغیان ادامه داد: اردوی نهایی ما نیز در تهران برگزار می شود تا به امید خدا با آمادگی کامل به مسابقات قهرمانی آسیا ژاپن اعزام شویم.

وی درباره پیشنهاد اراک برای میزبانی از تیم‌ملی گفت: طبق اطلاعاتی که داشتم، پیست‌اراک در شرایط ایده‌آلی قرار ندارد و ما نیز تصمیم داریم اردوی بعدی را به علت شرجی بودن آب‌وهوا در شهرهای شمالی کشور  برگزار کنیم.

دباغیان درباره روند آماده‌سازی تیم ملی بیان داشت: ما زمان برای آمادگی عمومی نداشتیم و از همان ابتدا به تمرینات اختصاصی کاراته پرداختیم. تا آخر ماه مبارک رمضان کارهای اختصاصی را دنبال خواهیم کرد و بعد از آن به تمرینات فردی بازیکنان روی خواهیم آورد.

سرمربی تیم ملی کاراته با ابراز بی‌اطلاعی از برگزاری جام وحدت و دوستی افزود: درخواست دیدار تدارکاتی را به مسئولان فدراسیون ارایه کرده بودم اما فکر نمی‌کنم در این زمان کوتاه بتوانیم حریفی با سطح کیفی مناسب پیدا کنیم. به هر حال باید با واقعیت کنار بیاییم و با تمرینات بیشتر خلاء‌های موجود را بپوشانیم.

دباغیان در پاسخ به این سئوال که آیا نبود دیدار تدارکاتی در کار ملی‌پوشان خللی ایجاد نمی‌کند، گفت: بچه‌های ما بسیار با تجربه هستند و این کلید موفقیت ما در مسابقات قهرمانی آسیا خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز