خبرگزاری کار ایران

بازیکنان سرباز به فولاد برمی گردند؛

اژدری‌زاده: کمیته انضباطی در محرومیت خانزاده تأمل کند/هنوز یک جای خالی داریم

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۷۰۱

سرپرست باشگاه فولاد خوزستان گفت: از کمیته انضباطی تقاضا داریم در محرومیت خانزاده تأملی داشته باشد، چون وی بابت اشتباهی که مرتکب شده محرومیت کافی داشته است.

به گزارش ایلنا، علیرضا اژدری‌زاده، سرپرست باشگاه فولاد در رابطه با عملکرد این باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات گفت: تمام تلاش‌مان این بود که براساس نیازهای اسکوچیچ و البته استراتژی باشگاه یارگیری کنیم که تاکنون این اتفاق به خوبی افتاده است. حسین ابراهیمی، حسین مالکی، مهدی دغاغله، محمدرضا خانزاده و اکبر ایمانی؛ پنج بازیکنی بودند که تاکنون جذب تیم شدند و ما یک جای خالی داریم که آن را نیز براساس نظر سرمربی تیم پر خواهیم کرد.

وی در رابطه با محرومیت محمدرضا خانزاده، مدافع فصل پیش پرسپولیس اظهار داشت: ما از محرومیت این بازیکن اطلاع داشتیم و می‌دانستیم که وضعیت او چگونه است، اما با توجه به صحبت سرمربی تیم اقدام به جذب وی کردیم، البته از کمیته انضباطی تقاضا داریم در محرومیت این بازیکن جوان و ملی‌پوش تأملی داشته باشد. قصد داریم این درخواست‌مان را به اطلاع‌شان برسانیم، زیرا او بابت اشتباهی که مرتکب شده، محرومیت کافی داشته است.

سرپرست باشگاه فولاد خوزستان درباره استراتژی یارگیری این باشگاه در فصل نقل و انتقالات ادامه داد: هدف این بود که تیم خوبی بسازیم و اصلاً قصد نداشتیم در بازار نقل‌وانتقالات غرق شویم. اسکوچیچ نشان داده می‌تواند تیم‌سازی کند و ما هم قصد داشتیم یک تیم خوب داشته باشیم. بازیکنان زیادی به ما پیشنهاد شدند، اما تصمیم ما این بود که براساس واقعیت‌ها تیم‌مان را ببندیم. عوامل مختلفی دست به دست هم می‌دهند تا استراتژی باشگاه مشخص شود. ما هم شرایط را درک و در تعامل با سرمربی اقدام به یارگیری کردیم.

اژدری‌زاده در مورد بازیکنان سرباز فولاد خوزستان گفت: اصلاً حرفه‌ای نیست باشگاهی سازندگی کند و باشگاه دیگری سود آن را ببرد. ما و خیلی از باشگاه‌های دیگر لیگ برتری از مسئولان تصمیم‌گیرنده تقاضا داریم روی این موضوع تصمیم‌گیری داشته باشند که سودش به تمام باشگاه‌ها برسد. ما باید عوامل تشویقی بگذاریم تا باشگاه‌ها بتوانند سازندگی کنند. مثلاً هر تیمی اگر مجوز داشت از بازیکنان پایه‌ای خودش که سرباز می‌شوند، استفاده کند. با این کار باشگاه‌ها تشویق به سازندگی بیشتر می‌شوند. این درست نیست که بازیکنی را از پایه‌ها بزرگ کنید، مطرح کنید و وقتی ستاره شد به عنوان سرباز به یک تیم دیگر برود؟ به هر حال بازیکنان سرباز فولاد با ما قرارداد دارند و بعد از اتمام خدمت سربازی‌شان به فولاد برمی‌گردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز