خبرگزاری کار ایران

یونیورسیاد دانشجویان‌جهان-کره‌جنوبی؛

احمدی و عمیدی نمایندگان روز ششم تکواندو

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۷۳۲

ششمین روز از مسابقات تکواندوی دانشجویان جهان فردا(یکشنبه) پیگیری می‌شود و احمدی و عمیدی بر روی شیاپ‌چانگ خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، بیست و هشتمین دوره مسابقات دانشجویان جهان در بخش تکواندو از سه‌شنبه 16تیرماه به میزبانی گوانگجو در حال برگزاری است، فردا در ششمین روز این رقابت‌ها تکواندوکاران اوزان 63-و 87-کیلوگرم مردان و 53-و 73-کیلوگرم زنان به مصاف حریفانشان می روند.

در بخش مردان، سروش احمدی در وزن سوم ابتدا به مصاف نماینده اردن می‌رود و در صورت پیروزی یکی از تکواندوکاران نیجریه، کانادا و یا بلژیک(قهرمان جهان در سال 2015) حریف او هستند. همچنین امید عمیدی در وزن هفتم پس از یکدور استراحت باید با برنده دیدار ساحل عاج و روسیه رقابت کند.

تیم ملی کشورمان در بخش مردان با هدایت نعمت خلیفه(سرمربی) و رضا ایمان‌زاده(مربی) با ترکیب‌کامل و در هر 8 وزن اعزام و در بخش زنان با هدایت مینو مداح(سرمربی) با 3 هوگوپوش راهی این مسابقات شده است.

این رقابت‌ها دارای گرید 2 برای رنکینگ المپیک است که به نفر اول 20 امتیاز، به نفر دوم 12 امتیاز و نفرات سوم 7.2 امتیاز برای افزایش رنکینگ المپیکی در راه کسب سهمیه المپیک ریو تعلق خواهد گرفت.

تیم ملی تکواندوی ایران در بخش کیوروگی(مبارزه) تاکنون توسط آرمین هادی‌پور، سعید رجبی، احمد خسروفر و اکرم خدابنده 4 مدال طلا و توسط جواد امیری و مهران عسکری 2 مدال برنز را بدست آورده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز