خبرگزاری کار ایران

تورنمنت تیروکمان معلولان-چک؛

حریف هلندی تسلیم شد/ طلای ریکرو به رنجبر رسید

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۹۵۳

در پنجمین روز از رقابت‌های بین المللی تیروکمان معلولان، ابراهیم رنجبر به نشان طلای ریکرو دست یافت.

به گزارش ایلنا، ابراهیم رنجبر در رقابت‌های دور مقدماتی با کسب عنوان اول به مسابقات حذفی راه پیدا کرد و پس از پشت سر گذاشتن 5 مرحله رقابت تنگاتنگ، امروز در مسابقات فینال مقابل حریف هلندی خود به برتری دست یافت و نشان طلا را از آن خود کرد.

در مسابقات این بخش، نماینده هلند به نشان نقره و نماینده روسیه به نشان برنز دست یافت.

تا ساعتی دیگر رقابت سمیه عباسپور، دیگر نماینده کشورمان در فینال ماده کامپوند آغاز خواهد شد.

تورنمنت بین المللی تیر و کمان جمهوری چک با حضور نمایندگان 25 کشور از 17 تیر ماه به صورت رسمی آغاز شد و تا 22 تیر ماه در جریان خواهد بود.

این رقابت ها فاقد سهمیه مستقیم بازی های پارالمپیک است و صرفا در زمره رقابت های WORLD RANKING قرار دارد و از این رو مسابقات تدارکاتی خوبی برای رقابت های جهانی کسب سهمیه آلمان به شمار می رود.

تیم ملی تیر و کمان جانبازان و معولین جمهوری اسلامی ایران با ترکیب ابراهیم رنجبر، غلامرضا رحیمی، هادی نوری، کاظم تن، مجید کاکوش، فرزانه عسگری، راضیه شیرمحمدی و سمیه عباسپور و با هدایت نیکولاویچ، مصطفی حبیبیان و گلثومه غلامی، در این مسابقات شرکت کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز