خبرگزاری کار ایران

عضو هیات‌رئیسه فراکسیون‌ورزش مطرح کرد؛

مجلس پیگیر مبلغ قراردادهای بازیکنان فوتبال/ رقم‌های بالاتر از سقف لغو می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۹۵۷

عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس از پیگیری قراردادهای باشگاهی فوتبالیست‌ها در فصل جدید خبر داد و بر لغو قراردادهای با مبلغ بالاتر از سقف تعیین شده تأکید کرد.

به گزارش ایلنا،  مهدی هاشمی ضمن بیان این مطلب با اشاره به عدم رعایت سقف قراردادها از سوی برخی بازیکنان در آستانه شروع لیگ برتر فوتبال بیان داشت: طبیعی است قراردادهای فوتبالیست‌ها باید نظام‌مند باشد و اگر قراردادی خارج از مصوبات و مقررات بود یا غیر شفاف خوانده شد باید با مسئولان آن باشگاه برخورد شود.

نماینده مردم تهران با بیان این‌که هم مسئولان وزارت ورزش و هم باشگاه‌ها باید به طور کامل سقف قراردادها را رعایت کنند٬ گفت: اگر خارج از این اقدامی صورت گیرد که بدون پشتوانه قانونی باشد احتمال بروز اشکال به وجود می‌آید و در نهایت ممکن است منجر به لغو آن قرارداد شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خانه ملت اضافه کرد: با توجه به پیگیری پرونده فساد در فوتبال، قراردادها نیز در تحقیق و تفحص‌ها مورد پیگرد قرار خواهد گرفت و بی‌شک با تمامی عواملی که در این موضوع نقش داشته باشند برخورد خواهد شد.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به نیاز هماهنگی وزارت و ورزش و مسئولان فدراسیون برای تعیین مبلغ سقف قراردادها خاطرنشان کرد: امیدوارم قانون سقف قرادادها مصوب شود و اگر این سقف پاسخگوی نیاز بازیکنان نیست سقف را افزایش دهند؛ نه این که قانون را دور بزنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز