خبرگزاری کار ایران

پس از ارائه ضمانت های لازم؛

بهشتی رسما مالک باشگاه ملوان شد/آغاز عقد قرارداد با بازیکنان

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۹۷۱

هیات‌ مدیره باشگاه‌ ملوان در جلسه امروز خود داریوش بهشتی را به عنوان مالک جدید باشگاه ملوان تأیید کرد.

محمود رمضانی رئیس هیات‌ فوتبال انزلی در گفت‌وگو باخبرنگار ایلنا، ضمن تایید این خبر اظهار داشت: بعد از برگزاری جلسه‌ای طولانی، داریوش بهشتی چک‌های ضمانتی خود را به مسئولان شهری انزلی ارائه کرد و رسما مالکیت باشگاه را برعهده گرفت.

وی افزود: پیش‌تر قرار بود مالکیت باشگاه را بخش‌خصوصی برعهده بگیرد که از میان متقاضیان بهشتی صلاحیت بیشتری داشت و انتخاب شد و مالک جدید باشگاه از امروز کار خود را آغاز کرد .

رئیس هیات فوتبال انزلی در مورد وضعیت بازیکنان این تیم برای فصل آینده یادآور شد: تا ظهر امروز با بازیکنان باشگاه صحبت های لازم انجام شده و قرار است ظرف روزهای آینده قرارداد بازیکنان تمدید و مذاکره با بازیکنان جدید آغاز شود.

رئیس هیات فوتبال ملوان‌انزلی با تأکید بر اینکه اکثر تیم‌های حاضر در لیگ‌برتر تمرینات خود را آغاز کرده‌اند و در حال تشکیل و برگزاری اردوهای تدارکاتی هستند، تصریح کرد: با همت و غیرت بازیکنان، کادر مربیگری، هواداران و... با وجود تمام وقفه‌ها و گره‌هایی که در شکل‌گیری کادر باشگاه و انجام تمرینات صورت گرفته موفقیت تیم دور از دسترس نیست و ما برای دستیابی به هدف‌های بالاتر و کسب سهمیه لیگ‌قهرمانان آسیا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

رمضانی در پایان در مورد شرکت آرایشی بهداشتی کریستال که خواهان اسپانسری باشگاه ملوان بود، گفت: درباره این همکاری مذاکراتی انجام شد اما به نتیجه لازم نرسیدیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز