خبرگزاری کار ایران

به این رفتارها عادت دارم؛

میران: دعوت‌نشدن به تیم‌ملی برایم اهمیتی ندارد/از جامعه‌ورزش دلگیرم

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۱۰۱

جودوکار سنگین وزن کشورمان در واکنش به دعوت نشدن به اردوی تیم ملی گفت: به این رفتارها عادت دارم و این موضوع برایم مهم نیست.

به گزارش ایلنا، روز گذشته لیست 13 نفره دعوت شدگان به اردوی تیم ملی جودو اعلام شد که در این بین نامی از محمود میران به چشم نمی خورد.

سید محمود میران در این باره به خبرنگار ایلنا گفت: دعوت شدن یا نشدن به تیم ملی زیاد برایم مسئله ی بزرگ و خاصی نیست و نمی خواهم در این مورد صحبت کنم.

مرد نقره ای جودو گفت: هیچ صحبتی در مورد نبودن اسمم در بین دعوت شدگان به تیم ملی ندارم و اصلا این موضوع برایم اهمیت ندارد.

وی افزود: من به این رفتارها عادت دارم و جوان 20 ساله نیستم که با دعوت شدن یا نشدن به اردو احساساتی شوم.

سرمربی سابق تیم ملی جودوی جوانان ادامه داد: در حال حاضر تمرینات خود را پیگیری می کنم تا در مسابقات پیشکسوتان جهان که احتمالا مهر ماه سال جاری برگزار می شود شرکت کنم.

میران با اشاره به اینکه تنها یکبار با مسئولان فدراسیون جودو دیدار داشته است، گفت:بعد از اینکه تصمیم به بازگشت به میادین را گرفتم یک جلسه با مسئولان فدراسیون داشتم که خروجی آن را خودم هم متوجه نشدم.به هر حال من زیاد اهل شلوغ کاری نیستم و باید ببینیم در آینده چه پیش خواهد آمد.

وی در خصوص بازوبند پهلوانی خود اظهار داشت:خلاصه می گویم؛این بازوبند را به من نمی دهند.باور کنید دلیلش را نمی دانم اما مسئولان ورزش های باستانی فقط حرف می‌زنند و در هنگام عمل هیچ نشانی از آنها دیده نمی شود.

میران افزود: واقعا از جامعه ورزش دلگیرم. سال‌های سال برای ورزش این کشور زحمت کشیدم و هیچ نفعی از ورزش نبرده ام اما آنها با من اینگونه رفتار می کنند.

میران در پایان عنوان کرد:اگر برخی دوستان اجازه دهند تصمیم دارم در مسابقات کشتی پهلوانی شرکت کنم. امیدوارم دیگر برای حضورم در این رقابت ها با شورای فنی مشورت نکنند! 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز