خبرگزاری کار ایران

همه می‌دانند استقلال را چه کسی می‌بندد!

رجبی: قلعه‌نویی را با بی‌معرفتی و نامردی از استقلال دور کردند/عده‌ای فصل‌گذشته خیانت کردند!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: همه ایران می‌دانند چه کسی استقلال را برای این فصل می‌بندد.

رضا رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: اگر قبل از شروع فصل بخواهم نقاط ضعف تیم را بگویم محکوم می‌شوم دنبال حاشیه‌سازی برای استقلال هستم اما تمام ایران متوجه شده‌اند استقلال را چه کسی می‌بندد.

رجبی افزود: به خاطر ضعف مدیریتی آقایان است که یک دروازه‌بان تیم را می‌بندد. وقتی عنایتی می‌گوید خاک بر سر مربی که بازیکن برایش تصمیم بگیرد، یعنی چه؟ بحث الان من بستن تیم نیست، بلکه بحث شخصیت باشگاه‌استقلال است. وقتی کردنوری می‌گوید مظلومی گزینه سوم ما بود و به خاطر بی‌پولی او را آوردیم، انتظار دارید بازیکن از مظلومی حساب ببرد و حرف گوش کند؟

وی ادامه داد: پورحیدری در استقلال همه‌کاره است. آقایان دنبال این بودند که قلعه‌نویی از استقلال برود و با بی‌معرفتی و نامردی این کار را کردند. تنها کسی که پارسال در آن جو وحشتناک گفت رحمتی را نباید از دست می‌دادیم، پورحیدری بود و فضای بسیار بدی را ایجاد کردند چون از همان موقع دنبال نیمکت استقلال بودند.

این پیشکسوت فوتبال متذکر شد: من به وزیر ورزش احترام می‌گذارم و سجادی هم خودش فوتبالی است اما چرا هیچ کنترلی روی استقلال نیست؟ چرا یک نفر هر کسی را می‌خواهد به این تیم می‌آورد؟ مگر همین آقایان نمی‌گفتند بازیکن باید توسط کمیته‌فنی انتخاب شود؟ پس چرا الان این کار را نمی‌کنند؟ پورحیدری، مظلومی و در رأس آنها رحمتی هر کاری دوست دارند در استقلال انجام می‌دهند.

رجبی درباره تصوری که از این تیم در فصل جدید دارد، اظهار داشت: امسال استقلال جزو 5 تیم هم نمی‌شود. با شرایطی که پیش آوردند و ناعدالتی که در باشگاه به وجود آمد، استقلال امسال جزو 5 تیم اول هم نمی‌شود. آقایان با دروغ تیم را می‌بندند؛ مگر نگفتند با نکونام صحبت کرده‌ایم؟ اما نکونام اعلام کرده استقلالی‌ها با او تماسی نگرفته‌اند.

وی افزود: دروازه‌بان نباید که این همه قدرت داشته باشد اما آقایان به او قدرت داده‌اند. وقتی ما در استقلال بودیم این دروازه‌بان گفت چه کسی در تیم باشد و چه کسی نباشد و اسپانسر هم می‌آورد اما قلعه‌نویی به او گفت این مسائل به شما ارتباطی ندارد و کار خودت را درون‌دروازه انجام بده و از چارچوب خودت خارج نشو چون من اصولم را حفظ می‌کنم و اجازه این مسائل را نمی‌دهم.

رجبی در پایان گفت: می‌دانید چرا فصل‌قبل هر کاری کردیم استقلال نتیجه نگرفت؟ چون قلعه‌نویی به خاطر قلب خودش به یک‌سری افراد اعتماد کرد که خائن از آب درآمدند. من همیشه به امیر می‌گفتم چرا به آنها اعتماد کردی و قلعه‌نویی می‌گفت من به خاطر خدا این کار را کردم.

کد خبر : ۲۹۰۲۴۸