خبرگزاری کار ایران

جام جهانی فوتبال ساحلی- پرتغال؛

فوتبال ساحلی‌ ایران فردا برای صعود می‌جنگد/ نبرد حساس با مکزیک برای فرار از گروه مرگ

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۲۶۷

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران فردا سه شنبه در آخرین بازی از دور گروهی جام جهانی فوتبال ساحلی 2015 پرتغال به مصاف مکزیک خواهد رفت

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه رقابت‌های جام جهانی فوتبال ساحلی2015 فردا سه شنبه آخرین بازی از دور گروهی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان مقابل مکزیک به میدان می رود تا برای صعود از گروه مرگ دیدار حساسی را مقابل حریف آمریکای لاتین برگزار کند.

بر اساس این گزارش ساحلی بازان ایران که در این دوره از رقابت ها شروع خوبی را با برد برابر اسپانیا داشتند دیشب در بازی مقابل برزیل علیرغم برتری، با نتیجه 4 بر 3 بازی را واگذار کردند و با 3 امتیاز در رتبه دوم جدول ایستادند.

علاوه بر این تیم ملی کشورمان فردا شب در حالی به مصاف مکزیک می رود که این تیم دو بازی قبلی خود مقابل برزیل و اسپانیا را بدون برد و با نتایج 5-1 و 3-1 به حریفان قدرتمند خود واگذار کرده است.

هرچند به نظر می رسد که کار صعود ایران آسوده باشد اما طبق جدول برگزاری مسابقات ، تیم ملی ایران در صورت کسب پیروزی 3 گله مقابل مکزیک در بازی فردا به راحتی به مرحله بعد صعود خواهد کرد. تیم ملی ایران اگر با اختلاف 2 گل و کمتر پیروز شود در جدول رتبه دوم را خواهد داشت اما پیروزی 2 گله اسپانیا مقابل برزیل، آن دوتیم را به مرحله بعد خواهد فرستاد.

علاقمندان به فوتبال و بازی های ملی کشورمان می توانند این رقابت حساس را سه شنبه 23 تیر ساعت 16:30 به وقت تهران از شبکه ورزش تماشا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز