خبرگزاری کار ایران

در دفتر فدراسیون برگزار شد

جلسه ویژه کامرانی، صمد و حدادی با مشحون/پایان حاشیه‌های بسکتبال

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۳۱۵

سه بازیکن شاخص تیم ملی با رئیس فدراسیون بسکتبال دیدار کردند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی بسکتبال کشورمان تا شروع رقابت‌های قهرمانی آسیا در چین و کسب سهمیه المپیک 2016 ریو فرصت گران‌بهایی را در پیش داشته و با برنامه‌ریزی در مدت باقیمانده سعی دارد برای سومین بار راهی این بازی‌ها شود.

مجموعه فدراسیون در تلاش است با فراهم کردن حضور تیم ملی  در برخی تورنمنت‌ها و استفاده از تمام پتاسیل موجود شرایط را پشتیبانی کند.

طی روزهای اخیر در پی برخی مصاحبه بازیکنان نامدار تیم ملی کشورمان این شائبه به وجود آمد که حاشیه‌ای نه چندان جالب گریبان‌گیر تیم‌ملی شده که با درایت محمود مشحون رئیس فدراسیون و تعصب مثال‌زدنی خود بازیکنان به پیراهن تیم ملی باعث شد امروز  جلسه‌ای با حضور 3 بازیکن به نام‌های صمد نیکخواه بهرامی، مهدی کامرانی و حامد حدادی در محل فدراسیون تشکیل و نسبت به رفع برخی شائبه‌ها اقدام شود.

در این جلسه هر 3 بازیکن با عنوان اینکه اگر مصاحبه  و با صحبتی هم  در طی روزهای اخیر انجام گرفته صرفا درد دل خانواده بسکتبال بوده و اختلاف و یا مورد دیگری موجود نیست، افزودند: فرصت زیادی تا شروع جام‌ملت‌های آسیا نمانده و تمام فکر بازیکنان و مجموعه کادر فنی قهرمانی در این رقابت‌ها و کسب مجوز المپیک است .

محمود مشحون هم در ادامه ضمن تقدیر از مدیریت درست فکری بازیکنان گفت: اکنون باید تمامی تلاش‌ها را معطوف به بازی‌های پیش‌رو کرد و نشان داد بسکتبال دارای چه پتانسیلی است .

شایان ذکر است، در پی مصاحبه چندی پیش مهدی کامرانی با یکی از خبرگزاری‌ها، برخی بازیکنان نظیر حامد حدادی و صمد نیکخواه‌بهرامی نسبت به این مصاحبه و حرف‌های مطرح شده در آن واکنش نشان داده و خوستار وفاق و همدلی هرچه بیشتر اعضای تیم ملی در این برهه از زمان شدند .

تیم ملی کشورمان مهرماه سال‌جاری در مسابقات قهرمانی جام ملت‌های آسیای چین  حضور داشته و جنگ تمام‌عیاری با سایر مدعیان قاره‌کهن جهت کسب سهمیه المپیک 2016 ریو خواهد داشت .

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز