خبرگزاری کار ایران

مسئول‌کمیته پرتاب‌های دوومیدانی مطرح کرد؛

حدادی به روزهای اوج باز می‌گردد/مدال المپیک بیش از 1 میلیون دلار ارزش دارد

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۴۴۹

مسئول کمیته پرتاب‌های فدراسیون دوومیدانی گفت: احسان حدادی در صورت فراهم بودن شرایط به حدنصاب ورودی المپیک خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، ابراهیم نوح نژاد ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: حدادی یک ورزشکار حرفه ای است و اگر شرایط برایش فراهم شود، قطعا تا اوایل سال آینده به رکورد ورودی المپیک ریو خواهد رسید.

وی ادامه داد: سال گذشته احسان حدادی به علت بیماری و کاهش وزن شدید کمی از برنامه‌ها جا ماند اما خوشبختانه باز هم در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی 65 متر و 11 سانتی متر پرتاب کرد. 65 متر در پرتاب دیسک یک خط قرمز است و نمی توان گفت کسی به صورت شانسی آن را تجربه می کند، این میزان پرتاب شوخی نیست، ضمن اینکه او رکورد 69.32 را در کارنامه اش ثبت و مدال نقره المپیک لندن را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر حدادی در آلمان تمرینات را پیگیری می کند و برای استخدام مربی نیز اقدام کرده، اما هزینه های یک مربی خوب بالاست. حدادی در حال حاضر در کنار "هارتینگ" تمرینات را پیگیری می کند اما باید هر چه زودتر تکلیف مربی او مشخص شود. من مطمئنم در صورت توجه به حدادی این ورزشکار خیلی زود به روزهای اوجش برمی‌گردد.

وی اذعان داشت: بهتر است که بیشتر تمرینات احسان حدادی خارج از کشور باشد تا با تمرکز بیشتری بتواند کار را پیگیری کند. ضمن اینکه او یک ورزشکار المپیکی است و قطعا تحت پوشش کمیته ملی المپیک نیز قرار خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز