خبرگزاری کار ایران

نشست آسیب‌ شناسی‌خصوصی‌سازی؛

2 خواسته رئیس سازمان‌ خصوصی‌سازی از مجلس/باشگاه‌ها نمی‌توانند حق‌شان را بگیرند

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۵۱۸

رئیس سازمان خصوصی سازی با اشاره به موانع موجود بر سر راه خصوصی سازی در کشور ، خواستار تحقق دو خواسته اصلی از سوی مجلس به عنوان مرجع قانونگذاری در کشور شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، میر علی‌ اشرف‌ عبدالله‌ پوری‌حسینی که در حاشیه نشست آسیب‌شناسی خصوصی سازی در مرکز پژوهش‌های مجلس سخن می گفت، ضمن برشمردن موانع و مشکلات موجود در راه خصوصی سازی از احمد رضا جلالی رئیس مرکز پژوهش های مجلس خواست تا 2 موضوع اساسی در این زمینه از سوی مجلس محقق شود.

پوری حسینی تصریح کرد: نخستین موضوع اینکه تکلیف طرح 2 فوریتی توقف خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که 135 نماینده مجلس آن را امضا کردند، روشن شود. با وجود پیگیری های  سازمان خصوصی سازی متاسفانه صدایی در این زمینه از مجلس نشنیدیم و کسی پاسخگو نبود.

رئیس سازمان خصوصی سازی ادامه داد: دوستان ما در مجلس برای کمک به این مسئله و رفع موانع موجود یا امضای خود را پس بگیرند و طی نامه ای اعلام کنند که واگذاری استقلال و پرسپولیس متوقف نشده و یا تکلیف این موضوع را مشخص کنند.

وی ادامه داد: موضوع دوم مربوط به حق پخش تلویزیونی است که مجلس این مشکل را تا رسیدن به راه حل قابل اجرا پیگیری کند چون زور اهالی فوتبال به صدا و سیما نمی رسد و نمی توانند حق خود را بگیرند.

پوری حسینی تاکید کرد: مجلس این دو خواسته را کنار هم بنشاند تا تکلیف خصوصی سازی بالاخره مشخص شود چرا که تیم های ما منابع مختلف درآمدزایی می کنند و در این زمینه هزینه می کنند به جز از فوتبال. در واقع باشگاه ها از تمامی ظرفیت های خود برای تامین هزینه ها استفاده می کنند ولی هیچکدام از تیم ها از خود فوتبال درآمدزایی ندارند و به همین دلیل باید روی حق پخش حساب کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز