خبرگزاری کار ایران

در دیدار مسئولان فدارسیون شطرنج

گودرزی: شطرنج باید در سطح قهرمانی و همگانی گسترش داده شود

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۶۲۷

سرپرست،دبیر،خزانه دار و مشاور فدارسیون شطرنج با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر گودرزی دیدار کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، سرپرست، دبیر، خزانه‌دار و مشاور فدارسیون شطرنج با حضور در وزارت‌ورزش با محمود گودرزی دیدار کردند.

در این دیدار سید امیر حسینی, سرپرست فدراسیون شطرنج ابتدا گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در چند ماه اخیر ارائه کرد و به تشریح جایگاه شطرنج ایران در آسیا و جهان پرداخت. 

وزیر ورزش و جوانان درادامه این دیدار با اشاره به جدول رده بندی کشورها در فدراسیون جهانی شطرنج  گفت: با توجه به مفید بودن شطرنج برای تقویت عقلانیت در جامعه باید این رشته ورزشی در سطح قهرمانی و همگانی گسترش داده شود.از مسئولین فدراسیون می خواهم تا  قرار گرفتن شطرنج ایران در رده سوم آسیا و رده سی ام در بخش مردان و بیستم در بخش بانوان جهان را به عنوان یکی از اهداف کوتاه مدت خود قرار دهند زیرا سطح شطرنج ایران فاصله اندکی با این سطوح دارد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات گراند پری بانوان افزود: این مسابقات گامی بزرگ برای توسعه شطرنج و ورزش بانوان است.وزارت ورزش و جوانان هم از برگزاری چنین مسابقاتی پشتیبانی می کند. 

گودرزی ضمن ابراز حمایت از فعالیت‌های فدراسیون شطرنج خواستار بهره‌گیری بهتر از امکانات موجود فدراسیون شطرنج از قبیل ساختمان فدراسیون و هتل ورزش شد و تکمیل ساختمان نیمه تمام هتل را نیز از اولویت های فدراسیون شطرنج دانست تا فرصت های بیشتری در خدمت پیشبرد اهداف فدراسیون شطرنج قرار گیرد و مقرر نمود بهرام افشار زاده  سرپرست حوزه وزارتی ،موضوع را بررسی و نتیجه را جهت تصمیم گیری نهایی به وزیر ورزش وجوانان اعلام کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز