خبرگزاری کار ایران

تورنمنت آزاد کره جنوبی

برنامه مبارزات هوگوپوشان در کره‌جنوبی/ هادی‌پور و عمیدی نمایندگان روز اول

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۷۲۰

کمیته برگزاری تورنمنت آزاد کره جنوبی برنامه مبارزات هوگوپوشان در این مسابقات را اعلام کرد و تکواندوکاران طی 6 روز به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، تورنمنت آزاد کره‌جنوبی (G2)، از روز چهارشنبه (31 تیرماه) به مدت 6 روز در شهر "چونچئون" کره جنوبی برگزار و تیم ملی تکواندوی کشورمان با 11 تکواندوکار رو در روی رقبایش قرار می گیرد.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری مسابقات؛ از روز چهارشنبه (31 تیرماه) مبارزات هوگوپوشان آغاز خواهد شد که در اولین روز این رقابت‌ها آرمین هادی پور در وزن 54- کیلوگرم و امید عمیدی در وزن 87- کیلوگرم نمایندگان تیم ملی کشورمان خواهند بود.

پنجشنبه (یکم مردادماه)، مرتضی شیری در سنگین وزنان (87+ کیلوگرم) بروری شیاپ چانگ می‌رود و در روز سوم (2 مردادماه – جمعه) محمد کاظمی در یک وزن بالاتر از وزن تخصصی اش یعنی 58- کیلوگرم رقابت می‌کند.

در ادامه و در چهارمین روز این پیکارها (3 مردادماه – شنبه)، تکواندوکاران اوزان 63- کیلوگرم و 80- کیلوگرم پیکار خواهند کرد که از ایران ابوالفضل یعقوبی و سروش احمدی در وزن سوم و فرزاد عبدالهی در وزن ششم نمایندگان ایران هستند.

علیرضا نصرآزادانی و سید محمد رفیعی نمایندگان وزن 74- کیلوگرم کشورمان نیز در روز پنجم (4 مردادماه – یکشنبه) بر روی شیاپ چانگ خواهند رفت و آخرین نمایندگان ایران، مهرداد نورمحمدی و فرزاد ذوالقدری هستند که در وزن 68- کیلوگرم، دوشنبه (5 مردادماه) به مصاف حریفانشان می‌روند.

هدایت تیم ملی تکواندوی کشورمان برعهده بیژن مقانلو (سرمربی) و مهدی بی باک و مهرداد یوسفی (مربی) است و غلامحسن ذوالقدری رییس سازمان تیم‌های ملی بعنوان سرپرست و سعید مطوری‌نژاد بعنوان پزشک در کنار تیم حضور دارند.

تورنمنت آزاد کره جنوبی G2 است و دارندگان مدال طلا 20 امتیاز، مدال نقره 12 امتیاز و مدال برنز 7.2 امتیاز، در راستای افزایش رنکینگ المپیکی برای کسب سهمیه ریو 2016، بدست خواهند آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز