خبرگزاری کار ایران

تمرینات روز دنیا را انجام می دهیم؛

عربی:مربی چینی تیم ملی تالو فوق العاده است/طلای جهانی را می خواهم

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۷۶۱

ملی پوش تیم ملی تالوی کشورمان با بیان اینکه تمرینات سنگین و پرفشاری را پشت سر می گذاریم گفت: عملکرد مربی چینی تیم ملی فوق العاده است.

فرشاد عربی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: از اول تیرماه تمرینات تیم ملی تالو با سرمربی جدید تیم ملی آغاز شده و تمام بچه ها شرایط خوبی دارند.

وی افزود:خود من نیز از لحاظ بدنی مشکلی ندارم و امیدوارم از مربی جدید چینی تیم ملی چیزهای زیادی یاد بگیرم.

عربی در خصوص هو جین چائو سرمربی چینی تیم ملی تالو گفت:او فوق العاده است.تمام فرم ها را کار کرده و با تالو زندگی کرده است.شک نکنید این مربی خیلی به درد ووشوی کشورمان می خورد.

نایب قهرمان جهان در خصوص میزان آمادگی خود اعلام کرد: اوایل امسال یک جراحی روی پایم داشتم اما در حال حاضر مشکلی ندارم و به راحتی تمرین می کنم.امیدوارم تا زمان آغاز مسابقات قهرمانی جهان به صد در صد آمادگی برسم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا تیم ملی در اردوهای تدارکاتی بین المللی پیش از آغاز  رقابت های قهرمانی جهان شرکت می کند یا خیر گفت:در مسابقات جام پارس که شهریور ماه سال جاری برگزار می شود، شرکت خواهیم کرد.

عربی در ادامه صحبت هایش عنوان کرد:تا به حال در چهار مسابقه قهرمانی جهان شرکت کرده ام و چند مدال نقره و برنز بدست آورده ام.دوست دارم به مدال طلا برسم اما واقعا رسیدن به این مهم کار بسیار دشواری است.

عربی در پایان بار دیگر از تمرینات سرمربی جدید تیم ملی تالو ابراز خرسندی کرد و گفت: تمریناتی که ما انجام می دهیم کاملا مطابق با علم روز دنیا پیش می رود .این تمرینات را در گذشته حدود یک ماه پیش از آغاز مسابقات انجام می دادیم اما اینبار از همان ابتدا با برنامه سنگینی کار می کنیم.

وی تصریح کرد:شرایط تیم ملی بسیار خوب است و امیدوارم تا آغاز رقابت های قهرمانی جهان به مرز آمادگی برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز