خبرگزاری کار ایران

۳ بازی تدارکاتی قبل از مسابقات‌آسیایی داریم؛

شمسایی: منصوری زخم‌خورده به مصاف ما می‌آید/ نمی‌خواهند برای سال‌سوم قهرمان شوم

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۸۰۴

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: قبل از بازی های آسیایی 3 بازی تدارکاتی خوب مقابل تیم های لیگ برتری برگزار خواهیم کرد.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: هفته اول لیگ همیشه سختی‌های خاص خودش را دارد چون تیم‌ها با بازیکنان جدید و ذهنیت‌های جدید می‌آیند و تا هماهنگ شوند زمان می‌برد و قبل از مسابقات آسیایی 3 تیم مدعی در لیگ ایران به ما خورده‌اند.

وی افزود: بازی اول ما در لیگ با مس سنگون بود که بازی بسیار سختی در خانه حریف بود اما تدبیر کردیم و بردیم و 3 امتیاز بسیار سخت را گرفتیم تا لیگ را با برد شروع کنیم. بازی دوم ما با شهید منصوری است که خودش از مدعیان لیگ است اما در بازی اولش زخم خورده و بازی اولش را باخته و نمی‌خواهد شرایطش بدتر شود و برای اعاده حیثیت می‌آید و کار سختی داریم. بازی سوم ما هم با قم است و این 3 بازی برای ما بازی‌های تدارکاتی خوبی است تا برای مسابقات آسیایی آماده شویم.

وی درباره بازی تیمش با شهید منصوری اظهار داشت: قطعا هر تیمی برای موفقیت به زمین می‌آید و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا شهید منصوری را ببریم اما قطعا بازی نزدیکی خواهد بود و تمرکز می‌کنیم تا بهتر از قبل کار کنیم. حریف را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و بازیکنان خوب و تاثیرگذاری دارند. ما هم بازیکنان خوبی داریم و سعی می‌کنیم بازی را ببریم.

شمسایی در پایان گفت: بعد از 2 سال قهرمانی که لطف خدا و تلاش بچه‌ها و حمایت مدیران بود در سال سوم خواسته یا ناخواسته همه تلاش می‌کنند برای سال سوم من قهرمان نشوم. ما هم تلاش می‌کنیم و تیم خیلی‌خوبی هم داریم اما دلیل نمی‌شود چون تیم خوبی داریم حتما قهرمان شویم. کار ما این‌فصل خیلی‌خیلی سخت است چون همه تیم‌ها مقابل ما انگیزه بالایی دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز