خبرگزاری کار ایران

جام جهانی فوتبال ساحلی- پرتغال؛

ایران در اندیشه حضور در جمع بزرگان جهان/تاهیتی گمنام اما شگفتی ساز

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۰۲۹

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران امشب و در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی درحالی به مصاف تاهیتی می‌رود که با برتری مقابل این تیم، برای نخستین بار در تاریخ به جمع 4 تیم برتر این رقابت ها صعود خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرحله یک‌چهارم نهایی هشتمین دوره رقابت های جام جهانی فوتبال ساحلی در پرتغال امروز با برگزاری چهار مسابقه پیگیری می‌شود که در آخرین دیدار این مرحله تیم ملی فوتسال ساحلی ایران برابر تاهیتی به میدان خواهد رفت.

تاهیتی شاید نامی ناشناخته در عرصه بین المللی و فوتبال ساحلی باشد  اما میزبان دوره گذشته این رقابت ها بوده و حتی به جمع ۴ تیم پایانی هم راه یافته اما با دو شکست برابر روسیه در مرحله نیمه‌نهایی و برزیل در بازی رده‌بندی، به رده چهارم جهان قناعت کرد.

شاگردان اوکتاویو در این دوره از رقابت ها ابتدا اسپانیا نایب قهرمان جام جهانی گذشته را با نتیجه ۶ بر ۵ شکست دادند، سپس برابر برزیل تیم سوم دوره قبل با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب شدند و با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل مکزیک به جمع ۸ تیم برتر جام صعود کردند.

تیم ملی ایران که برای دومین دوره متوالی به این مرحله از جام می‌رسد، امیدوار است با برتری مقابل تاهیتی، تیمی که روز گذشته روسیه قهرمان جهان را شکست داد، برای نخستین بار به جمع ۴ تیم برتر جام جهانی فوتبال ساحلی رسیده و رویای خود برای رفتن روی یکی از سکوهای جهانی تعبیر کنند.

البته رسیدن به این موفقیت بزرگ کار بسیار سختی است اما مردان ساحلی کشورمان در سال‌های اخیر توانستند افتخارات بسیاری را در این رشته بدست آوردند و قصد دارند با رسیدن به جمع ۴ تیم برتر جام، افتخارات خود را کامل‌تر کنند.

قطعا درخشش پیمان حسینی در درون دروازه، امیرحسین اکبری، محمد احمدزاده، علی نادری، مسلم مسیگر، فرید بلوک باشی، فاروق درا و ... در میانه میدان، می‌تواند شاگردان اکتاویو را به این هدف بزرگ نزدیک‌تر کند.

برنامه دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی هشتمین دوره جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۵ - پرتغال به شرح زیر مشخص شد:

 پنجشنبه - ۲۵ تیرماه

برزیل- روسیه، ساعت ۱۷:۳۰، ورزشگاه پرایا دابایا

پرتغال - سوئیس، ساعت ۱۹، ورزشگاه پرایا دابایا

ایتالیا - ژاپن، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه پرایا دابایا

تاهیتی - ایران، ساعت ۲۲، ورزشگاه پرایا دابایا

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز