خبرگزاری کار ایران

مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال؛

نخستین شکست فرانسه مقابل آمریکا/ برزیل و ایتالیا حذف شدند

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۱۹۶

تیم ملی والیبال فرانسه در شانزدهمین دیدار خود در لیگ جهانی سال 2015 نخستین شکست را تجربه کرد.

به گزارش ایلنا، سومین روز مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال با 2 دیدار پیگیری شد تا در پایان دور مقدماتی مرحله نهایی چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شوند.

در نخستین مسابقه تیم ملی والیبال آمریکا موفق به شکست 3 بر 1 فرانسه شد تا ملی پوشان فرانسوی در شانزدهمین مسابقه خود در لیگ جهانی امسال نخستین شکست را تجربه کنند.

تیم ملی والیبال فرانسه که در دور مقدماتی و مرحله نهایی سطح دو 14 پیروزی و در نخستین دیدار این رقابت ها نیز موفق به شکست برزیل میزبان شده بود، در شانزدهمین دیدار خود شکست را تجربه کرد که مهمترین نتیجه این شکست حذف برزیل از این رقابت ها بود. 

ملی پوشان فرانسه در ست سوم این دیدار 26 بر 24 به پیروزی رسیدند اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 22 و 25 بر 21 مغلوب آمریکا مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها شدند.

در پایان دور مقدماتی مرحله نهایی لیگ جهانی و در گروه I تیم های آمریکا، فرانسه و برزیل با سه امتیاز از یک پیروزی و یک شکست به ترتیب در رتبه های اول تا سوم این گروه قرار گرفتند تا آمریکا و فرانسه به مرحله نیمه نهایی صعود کنند و برزیل میزبان که در دور مقدماتی صدرنشین گروه بود، از گردونه رقابت ها خارج شود.

در دیگر دیدار روز سوم مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال تیم های لهستان و صربستان به مصاف یکدیگر رفتند که صربستان موفق به شکست 3 بر 2 لهستان شد.

شاگردان آنتیگا در ست های دوم، چهارم و پنجم این دیدار با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۳ مغلوب صربستان شدند اما در ست های اول و سوم با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند تا در نهایت در یک مسابقه سنگین مغلوب صربستان شده باشند.

در این گروه از مرحله نهایی لیگ جهانی (گروه J) تیم های لهستان، صربستان و ایتالیا به ترتیب با ۴، ۳ و ۲ امتیاز عنوان های اول تا سوم این گروه را به خود اختصاص دادند تا دو تیم لهستان و صربستان به مرحله بعد صعود کنند و ایتالیا به کار خود در این رقابت ها پایان دهد.

بدین ترتیب چهار تیم آمریکا، فرانسه، لهستان و صربستان به مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی والیبال در برزیل صعود کردند که در دو دیدار زیر به مصاف یکدیگر می روند تا تیم های پیروز راهی مسابقه نهایی شوند و تیم های بازنده برای مقام سومی لیگ جهانی به مصاف هم بروند. برنامه این رقابت ها به شرح زیر است:

آمریکا – صربستان 

فرانسه – لهستان 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز