خبرگزاری کار ایران

به دنبال اظهارات اخیر پیرامون پرونده راه آهن؛

فرهاد کاظمی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۳۰۹

فرهاد کاظمی سرمربی تیم فوتبال راه آهن در پی برخی اخبار منتشر شده درباره رای کمیته استیناف، به کمیته اخلاق دعوت شد.

به گزارش ایلنا، رئیس کمیته اخلاق در این باره گفت: با توجه به اظهارنظرهای غیرمنطقی و غیرواقع اعلام شده از سوی برخی اشخاص که در فضای مجازی و در مورد رای کمیته استیناف در پرونده بازیکن راه آهن تهران انتشار پیدا کرده است، آن هم در مورد رایی که هنوز به صورت نهایی صادر و اعلام نشده است و این امر مبین همکاری و ارتباط فرهاد کاظمی با راوی خبر است، نامبرده برای ادای پاره ای از توضیحات به کمیته اخلاق دعوت خواهد شد.

تیم فوتبال راه آهن تهران به دلیل تخلف مارتین موتومبا بازیکن سوئدی خود مبنی بر ارایه مدارک جعلی از تیم قبلی خود، محکوم به سقوط به لیگ دسته یک شد. با حکم کمیته استیناف، تیم فوتبال پیکان که پیشتر به لیگ پایین تر سقوط کرده بود، بجای راه آهن به لیگ برتر بازگشت اما راه آهنی ها به رای صادره اعتراض کردند و خواستار برگزاری جلسه تجدیدنظر خواهی ویژه شدند.

جلسه تجدید نظر خواهی ویژه کمیته استیناف در خصوص این پرونده با حضور نماینده دادستان تهران به عنوان مالک باشگاه راه آهن، مدیران عامل دو باشگاه ( راه آهن و پیکان) برگزار شد. 

قرار بود رای کمیته استیناف تا چهارشنبه هفته پیش صادر شود که به فردا دوشنبه موکول شد.

این در حالی است که لیگ برتر فوتبال از پنج شنبه هشتم مردادماه آغاز می شود و هنوز مشخص نیست که از دو تیم پیکان و راه آهن کدام در لیگ برتر حضور خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز