خبرگزاری کار ایران

فشار تمرینات همچنان ادامه می یابد؛

برانکو: مقابل ترینیداد از یک مسئله ناراضی بودم/عالیشاه و طارمی دیر به ما اضافه شدند

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۳۱۷

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه در بازی مقابل ترینیداد از یک مسئله ناراضی بودم و آن هم از دست رفتن موقعیت‌ها توسط بازیکنان بود گفت: با تمرینات بیشتر باید دقیق تر عمل کنیم.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگویی در مورد پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل تیم امید ترینیداد و توباگو در اردوی ترکیه، گفت: بازی را با آمادگی شروع کردیم و طبیعی است که بازیکنان به خاطر فشار تمرینات خسته بودند. دیروز عصر هم قبل از بازی تمرین داشتیم. مشخص است که به همین دلیل بازیکنان شادابی کامل را نداشتند. از چیزی که راضی نیستم عدم استفاده از موقعیت‌هایی است که به دست آوردیم. باز هم تکرار می‌کنم با کار مضاعف و سانتر روی دروازه در ادامه بهتر شویم.

وی در مورد اینکه در بازی مقابل ترینیداد تیم بسیار روان بازی کرد و موقعیت‌های فراوانی را از دست داد ، تصریح کرد: ما به این مسئله واقف هستیم. عالیشاه و طارمی دیر به تیم اضافه شدند. این مسابقه و بازی قبلی را بدون حضور بازیکن خارجی خود انجام دادیم و در ادامه بهتر می‌شویم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه قرار است چه زمانی فشار تمرینات را کم کند، گفت: یک هفته وقت داریم تا تیم شادابی خود را به دست بیاورد. مجبوریم سخت کار کنیم چرا که تعدادی از نفرات دیر به ما اضافه شدند. زمان کمی داریم تا کل تیم را به آمادگی به برسانیم. طبیعی است که تمرینات اردو همچنان با فشار متعارف تمرینات برای رسیدن به آمادگی ادامه دارد.

وی در مورد حضور علی انصاری و لامی‌نژاد در تست باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: انصاری قطعا در تیم می‌ماند اما باید وضعیت لامی‌نژاد را باز هم بررسی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز