خبرگزاری کار ایران

یک نماینده مجلس خبر داد:

عملکرد وزارت ورزش در مجلس بررسی می شود/گودرزی سه شنبه در بهارستان

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۳۴۲

عضو کمیسیون عمران مجلس، از بررسی عملکرد و برنامه های عمرانی وزارت ورزش و جوانان با حضور گودرزی در کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهرداد بائوج لاهوتی ضمن اعلام این خبر، با اشاره به دستور کار روز سه شنبه (30 تیر) کمیسیون عمران مجلس، از بررسی گزارش عملکرد و برنامه های عمرانی وزارت ورزش با حضور محمود گودرزی در کمیسیون متبوعش خبر داد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس، با بیان اینکه در تلاش برای برگزاری نشست ها با مسئولان و بررسی راهکارها هستیم، تصریح کرد: منابع مالی دولت محدود است، به همین جهت باید کمیته های مربوطه تعیین و تکلیف شود تا مشکلات حوزه ورزش و جوانان را رفع کنیم.

لاهوتی با تاکید بر اینکه بخش خصوصی باید حضور فعال تری در این حوزه داشته باشد، ادامه داد: به این منظور با بررسی هایی که در کمیسیون عمران مجلس صورت می گیرد، خلا های قانون گذاری مشخص شده و رفع می شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سرانه فضاهای ورزشی در کشور باید افزایش یابد، اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان با کمبود اعتبارات تخصیصی با توجه به کمبود منابع مواجه است،  که باید پروژه های این حوزه به بخش خصوصی واگذار شود، تا هم فضاهای ورزشی گسترش پیدا کند و هم بخش خصوصی در کشور فعال تر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز