خبرگزاری کار ایران

برای شرکت در تورنمنت آزاد کره‌جنوبی؛

نخستین تمرین تیم ملی تکواندو در چونچئون برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۳۶۱

نخستین تمرین ملی پوشان برای شرکت در تورنمنت آزاد کره جنوبی در "چونچئون" برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون‌تکواندو، تیم ملی تکواندو پس از اینکه عصر روز گذشته(یکشنبه) به شهر محل برگزاری رقابت‌های آزاد کره‌جنوبی رسید و در هتل "بــرز" شهر "چونچئون" مستقر شد. پس از استراحتی کوتاه‌مدت، صبح امروز به مدت یک ساعت و 30 دقیقه نخستین تمرین را با تمامی نفرات پیگیری کرد.

طبق اعلام بیژن مقانلو، سرمربی تیم ملی، هوگوپوشان تا زمان آغاز مبارزات؛ روزانه 2 نوبت تمرین خواهند داشت و در این بین آرمین هادی‌پور و امید عمیدی که بعنوان نخستین نمایندگان ایران، روز چهارشنبه(31 تیرماه) به مصاف رقبایشان می‌روند تنها امروز در کنار سایر ملی‌پوشان تمرین خواهند کرد. 

تیم ملی تکواندوی کشورمان با ترکیب، آرمین هادی‌پور، محمد کاظمی، ابوالفضل یقعوبی، سروش احمدی، مهرداد نورمحمدی، فرزاد ذوالقدری، سیدمحمد رفیعی، علیرضا نصرآزادانی، فرزاد عبدالهی، امید عمیدی و مرتضی شیری و با هدایت بیژن مقانلو (سرمربی) و مهدی بی‌باک و مهرداد یوسفی(مربی) به مصاف رقبای‌شـان می‌روند. تورنمنت آزاد کره‌جنوبی از روز چهارشنبه (31 تیرماه) به مدت 6 روز برگزار می‌شود.

این مسابقه G2 است و دارندگان مدال‌طلا 20 امتیاز، مدال نقره 12 امتیاز و مدال‌برنز 7.2 امتیاز، در راستای افزایش رنکینگ المپیکی برای کسب سهمیه ریو 2016، بدست خواهند آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز