خبرگزاری کار ایران

پاسخ استعلام ها رسید؛

صالحی: رای استیناف پرونده پیکان - راه آهن امروز اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۳۹۰

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت که رای این کمیته در مورد پرونده تیم‌های فوتبال پیکان تهران و رآه اهن امروز صادرمی شود .

به گزارش ایلنا، علیرضا صالحی در گفت و گو با رادیو ورزش در مورد آخرین وضعیت پرونده این دو تیم اظهار داشت: شب گذشته جلسه ای چهار ساعته در مورد این پرونده با اعضای کمیته استیناف داشتیم که امروز به طور یقین، رای مرحله تجدید نظرخواهی صادر می شود.

وی ادامه داد: رای صادره نیز به دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام می شود تا این رای از طریق فدراسیون ابلاغ شود.

رئیس کمیته استیناف در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که گفته می شود اسناد جدیدی در مورد این پرونده به دست کمیته استیناف رسیده است، گفت: این اسناد پاسخ استعلاماتی است که از فدراسیون قوتبال ترکیه و باشگاه اردو اسپرت انجام شده است .

پیش تر کمیته استیناف در پی شکایت باشگاه پیکان و گزارش های موجود ، در زمینه رسیدگی به پرونده باشگاه راه آهن در استفاده از بازیکنی به نام مارتین کایونگو موتومبا، رای خود را در تاریخ دوم تیرماه به شرح زیر صادر کرده بود:

1- بازیکن تیم راه آهن به نام مارتین کایونگو موتومبا به 6 جلسه محرومیت از فعالیت فوتبالی و پرداخت 150 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

2- نتیجه هر یک از مسابقات باشگاه راه آهن که از بازیکن مذکور در مقابل تیم های پرسپولیس تهران، نفت مسجد سلیمان، پیکان تهران، استقلال خوزستان و سایپا البرز استفاده کرده است، سه بر صفر به نفع باشگاه های فوق الذکر اعلام می شود.

اما باشگاه راه آهن درخواست تجدید نظرخواهی ویژه در این پرونده کرده بود و قرار شد کمیته استیناف مجددا موضوع را بررسی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز