خبرگزاری کار ایران

مربی تیم ملی روئینگ بانوان:

مسابقات دانشجویان 2 دستاورد مهم داشت/ رکورد کشور را ارتقاء دادیم

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۴۲۴

مربی تیم ملی روئینگ بانوان با بیان اینکه سطح مسابقات دانشجویان در کره بالا بود گفت: حضور در این مسابقات تجربه خوبی برای مسابقات آینده خواهد بود.

به گزارش ایلنا، افشین فرزام ضمن بیان این مطلب افزود: مسابقات در سطح جهانی برگزار شد و کشو‌رهای مدعی از جمله آمریکا، روسیه، استرالیا، نیوزلند، کانادا و کشورهای اروپایی حضور داشتند.

 وی افزود: این مسابقات دو اتفاق خوب در پی داشت؛ نخست توانستیم در ماده یک نفره کین یجی، رقیب سنگین‌وزن کره‌ای را که از المپیک 2011 لندن تا به حال ما را مغلوب کرده بود و همچنین در بازی‌های آسیایی اینچئون نیز مدال طلا را از آن خود کرده بود شکست دهیم. اتفاق خوشایند بعدی جابجایی رکورد ماده 2 نفره بود، پاروزنان در ماده دو نفره روئینگ بانوان رکورد کشور را سه ثانیه ارتقاء بخشیدند.

فرزام ادامه داد: همچنین در ماده تک نفره سبک وزن نازنین ملائی تایم خوبی را زد و با 8 دقیقه و 69 ثانیه به فینال پایان داد. ‌در یک جمع بندی می توانم بگویم رقابت قوی داشتیم و در فینال B در دو ماه ارتقاء رنکینگ و در یک ماده جایگاه دوم را کسب کردیم.

 مربی تیم ملی روئینگ  بانوان در پایان یادآور شد: در حال حاضر پارو زنان در ریکاوری هستند، تا مجدد اردوها را آغاز کنیم و اول شهریور ماه بانوان قایقرانی را به مدت یک ماه برای حضور در اردوی برون مرزی به کشور چین و شهر هانجو اعزام خواهیم کرد و از همان جا برای حضور در مسابقات به پکن اعزام خواهیم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز