خبرگزاری کار ایران

آمادگی برای مسابقات جهانی قزاقستان؛

تمرینات فشرده ملی پوشان جوان واترپلو/تمرینات تاکتیکی برای اردونشینان

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۵۱۳

تمرینات آماده سازی تیم واترپلوی جوانان ایران برای حضور در مسابقات جهانی قزاقستان به طور فشرده در استخر بین المللی ۹دی پیگیری می شود.

به گزارش ایلنا، اردوی تیم واترپلوی جوانان ایران در حال حاضر با ۲۲ واترپلوئیست در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شیرودی جریان دارد.

تقریبا ۴۰ روز تا آغاز مسابقات قهرمانی جوانان جهان آلماتی باقی است. به گفته علی اکبر شیریجیان (مربی تیم ملی) کادر فنی تیم ملی با توجه به زمان باقی مانده تمرینات را به گونه ای طراحی کرده که همزمان با بالا بردن آمادگی های عمومی و اختصاصی، تاکتیک و تکنیک هم در دستور کار تمرینی ورزشکاران قرار گیرد.

باتوجه به تغییرات صورت گرفته در قوانین مسابقات جهانی به جای ۱۳ ورزشکار ۱۱ نفر به قزاقستان اعزام می شوند. در حال حاضر ۲۲ واترپلوئیست در اردو تیم ملی حضور دارند که در فاصله باقی مانده تا پیش از مسابقات ۱۱ نفر نهایی مشخص خواهند شد.

بنابر این گزارش مسابقات قهرمانی جوانان جهان از ۴ تا ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۵ ( ۱۳ تا ۲۱ شهریور ۱۳۹۴) با حضور ۲۰ تیم برتر پنج قاره به میزبانی آلماتی (قزاقستان) برگزار می‌شود.

برنامه زمان‌بندی اردو تیم ملی واترپلو جوانان:

هر روز هفته به غیر از جمعه ها

صبح:

۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰

عصر:

روزهای فرد: ۱۸:۳۰ تا ۲۱:۳۰

روزهای زوج: ۱۷:۶۳۰ تا ۲۰:۳۰

مکان: استخر بین المللی ۹دی- مجموعه ورزشی شهید شیرودی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز