خبرگزاری کار ایران

تیم مودب و بی‌حاشیه ای داریم؛

خوردبین: جوان‌ها بهتر از ستاره‌های پرسپولیس بودند/فقط یک دغدغه داریم

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۵۸۷

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر روز بیشتر به این تیم امیدوار می شوم و امسال تیم متعصب، مودب، خوب و بی حاشیه ای داریم.

به گزارش ایلنا، محمود خوردبین افزود: اردوی آماده سازی تیم به خوبی و در منطقه ای با صفا در کشور ترکیه و دور از جمعیت و در آرامش برگزار شد. اینجا فقط تمرین، تمرین و بازی داشتیم و به نظرم یکی از اردوهای خوب سال های اخیر به حساب می آید. دو مسابقه خوب هم برگزار کردیم و یک دیدار دیگر داریم. مصدومان هم رسیده اند و در حال حاضر تنها دغدغه ما عالیشاه است.

وی ادامه داد: بازی اول ما با یک تیم سوپر لیگ ترکیه بود. بازی های سطح پائین نداشتیم. آن بازی در نیمه دوم یک طرفه بود و حریف فقط دفاع می کرد. در بازی دوم، ترینیداد توباگو را بردیم که شنیدم سپاهان را شکست دادند و بازی سوم هم برابر قهرمان ترکمنستان است. هر روز که می گذرد امیدهای من نسبت به این تیم و این فصل بیشتر می شود.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که هواداران نگرانی های زیادی دارند و بعضا مطرح می شود که به جای بازیکنان اسمی، بازیکنان جوان جذب شده اند، خاطرنشان کرد: در سال های اخیر چه تعداد از ستاره ها و نام های بزرگی که جذب شدند، توانستند به تیم کمک کنند؟ در مقابل از میان جوان ها به آنها که میدان دادیم، چه تعداد موفق عمل کردند؟ به نظر می رسد در سال های اخیر هر بار اینگونه عمل کردیم و در ابتدا نگرانی ها بیشتر بود، موفق تر بودیم. از سوی دیگر ما جوان های بی تجربه و بی نام و نشان نگرفته ایم. الان نفراتی مثل طارمی و نوراللهی تجارب خوبی دارند. کمندانی در تیم ملی امید مهره ای قابل اعتنا است. کامیابی نیا، رضائیان و احمدزاده هم در تیم های خود بازیکنان ارزشمندی بودند. اتفاقا عقیده دارم تیم بسیار خوبی داریم. برگ برنده ما این است که در این تیم از ادعاهای بی فایده خبری نیست. این تیم، کم حاشیه است و بازیکنان مودب، با انگیزه و دارای هدف داریم. اتفاقا پرسپولیس در فصل پیش رو تیمی متعصب است و من می توانم در بسیاری موارد و مواقع رضایت را در چهره برانکو ببینم و او این مسئله را در صحبت های خود با بازیکنان مطرح می کند. برانکو در صحبت با بچه ها، بارها از آنها به خاطر تحمل شرایط سخت و اینکه زیر فشار تمرینات دوام آوردند، تشکر کرده است.

خوردبین تصریح کرد: قطعا همیشه می‌توانیم بهتر باشیم و حرف من به این معنی نیست که در شرایط ایده آل قرار داریم، چون در فوتبال ایده آل همیشه شرایطی است که می‌خواهید به آن برسید ولی من با توجه به تجربه ام می گویم، تیم خوبی داریم. فاکتورهای مثبت زیادی در این تیم وجود دارد. یکسری مسائل هم باید از طریق هواداران به تیم اضافه شود. آنها با حمایت ها و اعتماد خود و با حرف های‌شان می توانند آن شخصیت قهرمانی را به پرسپولیس منتقل کنند. از همینجا به هواداران می گویم نگران نباشند. امید فراوانی به این تیم داریم و به امید خدا یکسری اقدامات دیگر در حال انجام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز