خبرگزاری کار ایران

با حضور جلالی و صادقی؛

شماره 6 سایپا به نام نکونام/ نکو: می‌خواهم همچنان بازی کنم

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۷۷۵

طی مراسمی از پیراهن شماره 6 تیم فوتبال سایپا برای جواد نکونام رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم که با حضور بیت‌الله رضایی مدیرعامل سایپا، مجید جلالی و ابراهیم صادقی سرمربی و کاپیتان‌سایپا برگزار شد، از پیراهن شماره 6 تیم فوتبال این باشگاه به نام جواد نکونام رونمایی شد.

نکونام در حاشیه این مراسم در نشست‌خبری گفت: از زمانی که جلالی تراکتورسازی بود در نظر داشتم به این تیم محلق شوم . از گذشته‌های دور رابطه خوبی با وی داشتم. وی در دوران فوتبالی‌ام کمک بسیار زیادی به من کرده است .

بازیکن جدید تیم سایپا اظهار داشت: سال گذشته هم قرار بود به سایپا بیایم اما خود جلالی گفت اگر می‌توانی یک‌سال دیگر در اوساسونا بمان. امسال هم با جلالی صحبت کردم و گفتم اگر در ایران بازی کنم در خدمت سایپا خواهم بود زیرا این تیم متمایز از دیگر تیم‌هاست و شناخت خوبی هم از آنها دارم.

وی در پاسخ به سئوالی درباره اینکه پیشنهاد دستیاری کی‌روش را رد کرده یا نه گفت: با کی‌روش صحبت کردم، گفتم می‌خواهم بازی کنم اما مدت آن را نگفتم. من همچنان دوست دارم فوتبال بازی کنم. بازی در تیم‌ملی و یا حضور در کادر فنی برای هر بازیکنی افتخار است و از ارایه هر کمکی برای تیم ملی استقبال می‌کنم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه آیا جوانگرایی کی‌روش در تیم‌ملی اثربخش بوده یا خیر گفت: من کارشناس نیستم و نمی‌توانم در این‌باره اظهارنظر کنم.

این بازیکن ادامه داد: بعد از مسابقه تیم ملی با ترکمنستان انتقادات نسبت به تیم‌ملی آغاز شد که ما باید مشخص کنیم به دنبال جوانگرایی هستیم یا نتیجه می‌خواهیم؟ تا زمانی که این موضوع روشن نشود نمی‌توانیم برنامه جامعی برای فوتبال داشته باشیم. به نظر می‌رسد موفقیت فوتبال مهم‌تر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز