خبرگزاری کار ایران

هفته‌های ابتدایی اهمیت ویژه‌ای دارد

قنبرپور: پرسپولیس حریفانش را غافلگیر می‌کند/جای بازیکنان پر مدعا، مدعی داریم

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۸۷۱

مربی پرسپولیس گفت: ترکیب خوبی از جوان‌های باتجربه و با تجربه‌های میدان‌دیده در اختیار داریم که ما را به آینده امیدوار می‌کند.

به گزارش ایلنا، مصطفی قنبرپور افزود: اردوی خوبی را در ترکیه پشت سر می‌گذاریم. در جریان این اردو امیدواری‌ها نسبت به سرنوشت این تیم خیلی بیشتر شده و فکر می‌کنم با وجود مسائلی که مطرح می‌شود، اتفاقا پرسپولیس تیمی است که با ترکیب بازیکنان قدیمی و جوان‌های با تجربه‌اش حریفان خود را غافلگیر خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این اردو از ابتدا استارت خوبی داشتیم. امکانات کامل است. 3 زمین تمرین خوب و یک ورزشگاه در اختیار ما بود تا برای اجرای برنامه‌ها هیچ مشکلی نداشته باشیم. دو بازی خوب و موثر هم انجام دادیم. بچه‌ها تمرینات خوبی انجام داده‌اند و برانکو هم بسیار راضی بود. تمرینات و بازی‌های ما در این 10 روز تحت هدایت وی کاملا هدفمند بود. در دو بازی قبلی مشخص شد پتانسیل بالایی در نفرات حال حاضر تیم وجود دارد که ترکیب آن با انگیزه و تدابیر فنی می‌تواند اتفاقات زیبایی برای پرسپولیس و هواداران رقم بخورد.

مربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم اینجا همه چیز بر اساس برنامه و هدفی که تعیین شده، پیش می‌رود. مثلا بازی سوم را یک روز عقب انداختیم که دو دلیل داشت. مساله اول این بود که حریف خسته بود و قشنگی ورزش به رعایت این مسائل است. مساله دوم این بود که می‌خواستیم حریفی که روبروی ما قرار می‌گیرد، شرایط خوبی داشته باشد تا محک درستی برای تیم باشد. در این بازی‌ها روی موضوع هماهنگی و همینطور پیدا کردن ضعف و قوت‌های تیم کار می‌کنیم.

مشاور و نماینده سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره نگرانی‌ها نسبت به شرایط فهرست تیم و این نقد که پرسپولیس تکیه خود را بر جوان‌ها گذاشته است، تصریح کرد: جوانی به معنای بی‌تجربگی نیست. در حال حاضر علیپور که آن گل را به استقلال زد و طارمی و نورالهی که در پرسپولیس به بالندگی رسیدند و بازی‌های در خور توجه انجام دادند دیگر جوان‌های کم تجربه نیستند. بازیکنی مثل کمندانی که در تیم ملی المپیک حضور موفقی دارد، در روزهای اوج فوتبالش است. احمدزاده و حیدریه در تیم‌های خود وزنه بودند. آنها نفراتی هستند که هر یک می‌توانند باری از تیم را به دوش بکشند. ما اتفاقا فکر می‌کنیم برای این فصل ترکیب متوازن و همگون داریم که البته با یکی دو مورد دیگر کامل می‌شود. به نظر ما، شرایط فعلی نفرات تیم نه تنها محل نگرانی نیست، بلکه می‌توانیم بگوییم فرم خوبی بوجود آمده است و تجربه سال‌های اخیر پرسپولیس نشان داد که هیچ‌گاه از میدان‌دادن به جوان‌ها ضرر و زیان متوجه باشگاه نشده است. از سوی دیگر این بازیکنان در این بالندگی فوتبال‌شان قرار دارند و در این زمان باید از توانایی آنها بهره گرفت و اجازه داد در کنار و به کمک بازیکنان با تجربه‌تر در مسیر صعود و پیشرفت حرکت کنند.

قنبرپوراضافه کرد: ما در حال حاضر به جای برخورداری از بازیکنانی که ادعای زیادی داشته باشند و این ادعاها در برخورد با یکدیگر برای تیم حاشیه درست کند، نفراتی داریم که انگیزه دارند و می‌خواهند خود را به عنوان مدعی به هواداران و فوتبال ایران ثابت کنند.

وی افزود: ما در اکثر پست‌ها دو بازیکن داریم. همچنین نفراتی داریم که می‌توانند در چند پست بازی کنند. همین حالا 7 بازیکن زیر 23 سال داریم و در فهرست بزرگسالان نفراتی مثل؛ عالیشاه، طارمی، مسلمان، احمدزاده و انصاری داریم که تازه از این رده سنی خارج شده‌اند و این میانگین سنی جوان در کنار تجربه‌های بیشتر بازیکنان ارزشمندی مثل؛ نوروزی، بنگر، نورمحمدی و ... ترکیب ایده‌آلی را ایجاد می‌کند که باعث می‌شود به شرایط تیم امیدوار باشیم.

قنبرپور در پایان افزود: در حال حاضر یکی از اهداف ما شروع فصل با پیروزی است. البته لیگ، یک ماراتن است و شما در نهایت باید امتیازات لازم را جمع کنید. قرعه تیمی مثل پرسپولیس به شکلی است که اکثر حریفان سخت و سنگین ما روی کاغذ در هفته‌های ابتدایی روبروی ما قرار می‌گیرند و اتفاقا بعد از 7- 8 هفته شرایط برای امتیازگیری تسهیل می‌شود اما هفته‌های ابتدایی برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد، چون این تیم برای قهرمانی به حمایت و اعتماد هواداران نیاز دارد و اگر این فاکتور را داشته باشیم، قطعا همه با هم اتفاقات خوبی را رقم خواهیم زد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز