خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس؛

بلاتکلیفی راه‌آهن و پیکان زیبنده لیگ نیست/تاخیر در اعلام حکم به ضرر هر دو تیم است

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۹۳۹

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس با انتقاد از تاخیر در اعلام رای نهایی پرونده دو تیم پیکان و راه‌آهن، از فدراسیون فوتبال خواست تا هر چه سریعتر تکلیف این دو تیم را روشن کند.

به گزارش ایلنا، سید هادی حسینی ضمن بیان این مطلب با تاکید بر اعلام رای نهایی این پرونده اظهار داشت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باید خیلی قبل تر در خصوص صدور و اعلام حکم این پرونده اقدام می کرد چراکه رقابت‌های لیگ برتر امسال از روز 8 مرداد ماه آغاز می شود و دو تیم این پرونده، زمانی برای از دست دادن ندارند.

نماینده مردم سوادکوه تاخیر در صدور و اعلام این حکم را زیبنده لیگ فوتبال ندانست و گفت: تیم‌های لیگ برتری همچنان مراحل پایانی آماده سازی خود را سپری می کنند و دو تیم راه آهن و پیکان هم از این مسئله مستثنی نیستند و باید هر چه سریعتر با روشن شدن تکلیف خود به تجهیز و آماده سازی بپردازند.

وی تاخیر فدراسیون فوتبال در اعلام رای نهایی را به ضرر هر دو باشگاه خواند و افزود: به هر حال هر دو تیم از تاخیر بوجود آمده متضرر خواهند شد چرا که حضور یک تیم در لیگ برتر و حضور تیم دیگر در لیگ دسته یک مراحل آماده سازی خاص خود را دارد و برگزاری تمرینات و اردوهای ویژه ای را طلب می کند. این مسئله حتی در یارگیری و انتخاب کادرفنی تیم‌ها نیز تاثیرگذار است و تبعات خود را در آغاز لیگ برتر نشان خواهد داد.

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس در پاسخ به این سئوال که چرا چنین تصمیمی تا این حد بطول انجامیده گفت: برگزاری نشست تصمیم گیری در خصوص این پرونده و اتخاذ و اعلام حکم نهایی با توجهخ به مستندات و مدارک موجود کار چندان پیچیده و زمان بری نیست و من هم نمی دانم این حکم چرا تا امروز نهایی و صادر نشده است.

حسینی  در گفت و گو با خانه ملت خاطر نشان کرد: طبق آخرین اطلاعی که بنده به عنوان یک مدیر ورزشی و نه به عنوان نماینده مجلس دارم این است که پرونده این موضوع مدت‌هاست که کامل شده و دلیلی در تاخیر صدور و اعلام حکم نهایی ندارد.

وی در خاتمه یادآور شد: امیدوارم تصمیم و حکم نهایی هر چه که باشد، از نظراجرایی با درایت و قاطعیت همراه شود.

به گزارش ایلنا، چندی پیش با رأی کمیته استیناف در خصوص پرونده شکایت باشگاه پیکان از راه‌آهن بابت استفاده غیر قانونی از مارتین موتومبا، تیم راه‌آهن به لیگ دسته اول سقوط کرد. در پی این اتفاق علیرضا رحیمی، مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در نامه‌ای با ارائه مدارک و مستندات به علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال خواستار تجدید نظر شد که نتیجه این درخواست تا به امروز بصورت رسمی از سوی کمیته انضباطی صادر و اعلام نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز