خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته دولت؛

مسابقات کبدی‌ساحلی باشگاه‌های کشور در بجنورد برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۹۷۴

هفتمین دوره رقابت‌های کبدی‌ساحلی باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد کشور انتخابی تیم‌ملی از روز 14 مردادماه در شهر بجنورد آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون کبدی، هفتمین دوره رقابت‌های کبدی ساحلی باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد کشور انتخابی تیم ملی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت از روز 14 لغایت 16 مردادماه در شهر بجنورد برگزار خواهد شد.

20 تیم به منظور شرکت در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند که مسابقات خود را برای کسب جواز مرحله دوم برگزار خواهند کرد. 12 تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در مرحله دوم مسابقات کبدی‌ساحلی باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد کشور را کسب خواهند.

مسابقات کبدی ساحلی در سال 94 در 3 مرحله برگزار خواهد شد. بازیکنانی که در مسابقات ساحلی بازی کنند طبق مصوبه آئین‌نامه مسابقات لیگ برتر امسال حق بازی در دیگر رشته‌های کبدی را نخواهند داشت. کمیته‌فنی فدراسیون‌کبدی در تمامی مراحل برگزاری مسابقات حضور خواهد داشت و عملکرد تمامی بازیکنان را زیر نظر خواهد گرفت.

ششمین دوره مسابقات کبدی ساحلی سال‌گذشته در شهر بابلسر برگزار شد و تیم گلستان موفق شد با شکست مازندران عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کند.

تیم‌ها با اخذ معرفی‌نامه از اداره کل ورزش و جوانان استان مربوطه و همراه داشتن کارت بیمه ورزشی کبدی(کد45) حق شرکت در مسابقات را خواهند داشت .

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز