خبرگزاری کار ایران

پناهی خبر داد:

تبریز آماده برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کارگران کشور

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۰۱۰

سرپرست هیات ورزش کارگران آذربایجان‌شرقی از آمادگی تبریز برای برگزاری مسابقات دوچرخه سواری کارگران کشور خبر داد

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی هیات ورزش کارگران آذربایجان‌شرقی، پرویز پناهی با اشاره به تشکیل فدراسیون ورزش کارگری گفت: اواخر اسفندماه سال‌گذشته، 54 نفر از ورزشکاران استان در المپیاد ورزش‌کارگری شرکت کردند که از مهمترین رشته‌های ورزشی می‌توان به شنا  و کشتی اشاره کرد.

 وی افزود: تیم شنای کارگران استان در این دوره از المپیاد، مقام اول تیمی را به خود اختصاص دادند. در مجموع رشته‌های تیمی، ورزشکاران کارگر استان در این المپیاد ورزشی توانستند 3 مدال طلا، یک نقره و 5  برنز را برای کاوران ورزشی استان به دست آورند.

به گفته وی، شنا، کشتی‌فرنگی، والیبال‌ساحلی، اسکواش، شطرنج، آمادگی‌جسمانی و تنیس روی میز از مهمترین رشته‌های ورزشی این المپیاد بود که تیم آذربایجان‌شرقی توانست در مجموع، رتبه ششم کشوری را به دست آورد.

پناهی با اشاره به موفقیت‌های تیم‌های ورزشی کارگران در سال‌های گذشته همچون مقام اول فوتسال در مسابقات استان زنجان ادامه داد: استان آذربایجان شرقی چه در گذشته و چه در حال حاضر، ورزشکاران بنام و با استعدادی داشته و دارد و در اولین دوره المپیاد ورزشی کارگران، ورزشکاران استان خوش درخشیدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه افزود: سال‌های گذشته کارخانه‌هایی که فضای ورزشی نداشتند مقرر شد به ازای هر کارگر مشغول در همان کارخانه، مبلغ 15 هزار ریال پرداخت کنند و همان مبلغ برای افزایش فضای ورزشی اختصاص یابد.

پناهی از فعالیت 13 مجتمع ورزشی در سرتاسر استان خبر داد و گفت: دو باب از این مجتمع‌ها در مرکز استان و 11 باب در شهرستان های استان قرار دارند.

وی با تاکید بر لزوم افزایش فعالیت و مشارکت بخش خصوصی در احداث سالن های چند منظوره ورزشی تصریح کرد:  یکی از اولویت های ما این است که تا پایان سالجاری تعدادی از فضاهای ورزشی استان را به بخش خصوصی واگذار کرده و درآمد حاصل از این مهم را به امر توسعه فضاهای ورزشی اختصاص دهیم.

این مسئول از تخفیف 50 درصدی سالن‌های ورزشی استان در مناسبت‌های مختلف برای کارگران خبر داد و افزود: در ایام عادی نیز تیم های ورزش‌کارگری می‌توانند از 20 درصد تخفیف در سالن های ورزشی بهره مند شوند.

پناهی در تبیین هدف گذاری برای آینده ورزشی استان تصریح کرد: در گذشته، فعالیت های ورزشی کارگران از طریق معاونت ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ساماندهی می شد ولی با تشکیل فدراسیون ورزش کارگری جمهوری اسلامی ایران، با تمرکز و قدرت بیش تری هم فعالیت های ورزشی بیش از پیش توسعه می یابد و هم ساماندهی ورزشکاران در رشته های مختلف  نیز با قدرت بیشتری انجام می شود. در آینده نزدیک، اسامی و سوابق ورزشی کارگران در سامانه جامع فدراسیون ثبت می شود .

وی از برگزاری مسابقات کشوری دوچرخه سواری کارگران خبر داد و افزود: این مسابقات  از 14 مرداد ماه سالجاری به مدت چهار روز درتبریز برگزار می شود.

پناهی ادامه داد: آذربایجان‌شرقی آماده برگزاری 3 مسابقه ورزشی دیگر نیز است و امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته، مسئولیت برگزاری این مسابقات نیز به ما واگذار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز