خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های آزاد تکواندو-کره‌جنوبی

شیری تنها نماینده تکواندوی‌ایران در روز دوم

تکواندوکار وزن 87+کیلوگرم کشورمان به عنوان تنها نماینده ایران در دومین روز رقابت‌های آزاد کره‌جنوبی به مصاف حریفانش خواهد رفت.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، دومین روز از تورنمنت آزاد کره‌جنوبی (G2)، فردا با مبارزه تکواندوکاران وزن 87+کیلوگرم پیگیری خواهد شد که مرتضی شیری به عنوان تنها نماینده ایران روی شیاپ‌چانگ خواهد رفت.

نماینده سنگین وزن کشورمان در نخستین گام باید با تکواندوکاری از کره‌جنوبی رقابت کند و در صورت پیروزی باز هم به مصاف یکی دیگر از نمایندگان کشور میزبان خواهد رفت.

شیری در صورت پیروزی برابر نمایندگان کره جنوبی در 2 مبارزه، در مرحله یک چهارم و در رقابتی سخت و نفس‌گیر باید با دیمیتری شوکین قهرمان‌جهان در سال 2015 پیکار کند. این تکواندوکار ازبک چندی پیش نیز عنوان قهرمانی دانشجویان جهان را بدست آورد.

این دوره از مسابقات از امروز (چهارشنبه) در شهر "چونچئون" کره‌جنوبی آغاز و پس از 6 روز پیکار دوشنبه (5 مردادماه) به پایان خواهد رسید.

تیم ملی تکواندوی کشورمان با 11 تکواندوکار و با هدایت بیژن مقانلو(سرمربی) و مهدی بی‌باک و مهرداد یوسفی(مربیان) به مصاف رقبایش می‌رود.

تورنمنت آزاد کره جنوبی G2 است و دارندگان مدال‌طلا 20 امتیاز، مدال‌نقره 12 امتیاز و مدال‌برنز 7.2 امتیاز، در راستای افزایش رنکینگ المپیکی برای کسب سهمیه ریو 2016، بدست خواهند آورد.

کد خبر : ۲۹۲۰۶۵