خبرگزاری کار ایران

وکیلی مطرح کرد:

بازی با لهستان حساس و سنگین خواهد بود/ بازی شیلی را از نزدیک ندیده‌ام

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۱۰۲

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: کسب مدال و کاپ عادی شده و کادر فنی در بازی های تدارکاتی آلمان و ایتالیا به دنبال اهداف مهمتری بودند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمد وکیلی افزود: در اردوهای تدارکاتی برگزار شده در ایتالیا و آلمان توانستیم به خوبی با ملی‌پوشان تمرینات را دنبال کرده و آن‌ها را برای حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی جهان آماده کنیم و به اهداف‌مان برسیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: دوست داشتیم در این اردوهای تدارکاتی حداقل 12 بازی تدارکاتی برگزار کنیم ولی با توجه به شرایط موجود 7 دیدار دوستانه و رسمی را با تیم‌های ملی نوجوانان برزیل، ایتالیا و آلمان برگزار کردیم و در تمام این دیدارها عملکرد بازیکنان را در زمان اجرای تاکتیک‌ها به طور دقیق و فنی آنالیز کردیم.

وی افزود: خوشبختانه هم‌اکنون شرایط بازیکنان خوب و قابل‌قبول است. کمتر از یک‌ماه باقی‌مانده تا شروع مسابقات قهرمانی جهان، فرصت داریم روی نقاط ضعفی که شناسایی کرده‌ایم، ‌تمرکز و با تمرین برای رفع آن تلاش کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: ما باید به این اردوها اعزام می‌شدیم تا بازیکنان به خوبی با جو محیط مسابقات آشنا و از شرایط تمرینی صرف خارج شوند. علاوه بر این‌که توانستیم در این اردوها با تیم‌های هم سطح خودمان بازی کنیم روحیه ملی‌پوشان تا حد قابل توجهی ارتقاء پیدا کرد و از این به بعد با اعتماد به نفس کامل مقابل حریفان بازی می‌کنند. در این بازی‌ها نوجوانان والیبالیست ایران مقابل برزیل بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و موفق به برد این تیم شدند، اگر ما در این مسابقات شرکت نمی‌کردیم و در طول پیکارهای قهرمانی جهان مقابل برزیل بازی داشتیم، این احتمال می‌رفت که ملی‌پوشان به شرایط جسمانی و حتی پیراهن و نام تیم برزیل نتیجه را واگذار کنند.

وکیلی افزود: مسابقات 3 جانبه ایتالیا در شرایطی رسمی با حضور تماشاگران که از طریق خرید بلیت در سالن حضور داشتند، برگزار شد. ملی‌پوشان ایران توانستند پس از غلبه بر حریفان خود کاپ قهرمانی این دیدارها را بالای سر ببرند و به نوعی شخصیت بالا رفتن از سکوی قهرمانی در مسابقات جهانی برای آن‌ها شکل گرفت.

وی درباره تعداد مسابقات گفت: دوست داشتم تعداد بازی‌ها بیشتر بود ولی در ورونا وقتی مسئولان کشور میزبان طی بازدیدی که از تمرینات تیم داشتند، اذعان داشتند که در زمان کنونی تیمی با آمادگی و در سطح ایران سراغ ندارند.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان افزود: بازیکنان در این اردوهای تدارکاتی به خوبی در کنار هم بودن را تجربه کردند و شرایط خارج از کشور را نیز پذیرفتند. ما مسابقات مهم و حساسی را در پیش داریم فاصله زیادی تا شروع این رقابت‌ها باقی نمانده است و خوشبختانه بازیکنان به خوبی وضعیت اردوهای تدارکاتی را در ذهن خود نگاه خواهند داشت.

وکیلی گفت: ما در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان با تیم‌های لهستان(قهرمان اروپا)، بلغارستان، شیلی و چین‌تایپه همگروه هستیم. بازی تمامی این تیم‌ها به جز شیلی را در میادین مختلف از نزدیک دیده‌ایم. هر یک از این رقبا سبک بازی خاص و متفاوت خود را دارند. با توجه به این موضوع دیدار با تیم ‌لهستان جزو بازی‌های حساس و سنگین تیم ایران در 4 روز نخست مسابقات خواهد بود. اگر آن‌ها را از پیش رو برداریم، راه برای صعود ایران هموارتر می‌شود.

وی افزود: تیم‌های بلغارستان و لهستان را در مسابقات قهرمانی نوجوانان اروپا به خوبی آنالیز کردیم، در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا نیز موفق به شکست تیم چین‌تایپه شده بودیم و با سبک والیبال آن‌ها آشنایی داریم در این میان به هیچ عنوان بازی شیلی را از نزدیک ندیده‌ام و عملکرد این تیم را از روی فیلم مورد آنالیز قرارداده‌ایم.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: خوشبختانه طبق برنامه‌ریزی انجام شده ما روز اول در شرایطی با قرعه استراحت مواجه هستیم که تیم‌های لهستان و شیلی نخستین دیدار خود را برگزار می‌کنند و به خوبی وضعیت فنی این 2 تیم را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد و از نظر آنالیز از رقبای خود یک روز جلوتر خواهیم بود.

تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که اواخر مردادماه در کشور آرژانتین برگزار می‌شود آماده می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز