خبرگزاری کار ایران

سال سختی پیش رو داریم؛

قلعه نویی: ملوان را با مطالعه انتخاب کردم/کارم را با رفاقت و معرفت پیش می برم

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۱۹۳

سرمربی جدید تیم فوتبال ملوان در نخستین اظهارنظر خود پس از حضور در تمرینات این تیم گفت: با مطالعه هدایت تیم ملوان را برعهده گرفتم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر قلعه نویی که عصر دیروز با حضور در شهر انزلی ، تمرینات تیم ملوان را زیر نظر گرفت، در نخستین اظهارنظر خود پیرامون این تیم با ابراز خشنودی از حضور در انزلی و به عهده گرفتن مسئولیت مربیگری ملوان گفت: سال سختی پیش رو داریم و برای موفقیت همه باید سخت تلاش کنند تا با وحدت و یکدلی تیم را در مسیر موفقیت قرار دهیم.

قلعه نویی با بیان اینکه کار را براساس رفاقت و معرفت پیش می برم گفت: ملوان تیم خوب و جوانی است که در بین مردم انزلی علاقمندان زیادی دارد و به احترام این علاقمندان باید همه تیم برای موفقیت تیم با جان و دل تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه ملوان تیم بسیار خوبی است و با مطالعه به این تیم پیوسته ام ابراز امیدواری کرد این تیم با حمایت هواداران بتواند افتخارات گذشته خود را تکرار کند.

قلعه نویی که عصر چهارشنبه همراه بهشتی مالک جدید ملوان به انزلی رسیده بود ابتدا در رختکن با بازیکنان گفتگو کرد و سپس در جمع 2 هزار هواداری که وی را تشویق می کردند با تیم علنی صحبت کرد.

ملوانان لیگ پانزدهم را با بازی مقابل ذوب آهن در روز 9 مرداد آغاز می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز