خبرگزاری کار ایران

بازیکنان مورد نظر برانکو جذب شده‌اند

عبدی: پرسپولیس همیشه بخت قهرمانی دارد/ بزودی درباره نقل‌وانتقالات شفاف‌سازی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۳۵۲

سخنگوی هیأت‌مدیره باشگاه‌پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم و شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ پازندهم توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا،‌ حسین عبدی درباره عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات گفت: اکثر نفرات مدنظر برانکو جذب شده‌اند. با پایان فصل نقل و انتقالات اسامی و فهرست بازیکنان شفاف‌سازی می‌شود.

وی ادامه داد: یکی - دو بازیکن جذب نشدند که ما هم کاری نمی‌توانستیم بکنیم. محمد نوری در لیست برانکو بود ولی تشخیص داد جای دیگری بازی کند. همچنین درباره بازیکنانی مانند ضرغام اسماعیل، جماعتی، گردانی و انصاری که مدنظر برانکو بودند،‌ دوشنبه که فصل نقل و انتقالات به پایان رسید شفاف‌سازی خواهیم کرد. بعضی از بازیکنان مانند جماعتی با باشگاه‌قبلی خود قرارداد داشتند و باشگاه‌ هم تمایلی به جدایی آنها نداشت. بازیکنان دیگر هم به تبع شرایطی که وجود داشت نتوانستند جذب باشگاه شوند.

عبدی درباره قرارداد میلیاردی برخی بازیکنان گفت: بحث‌های حاشیه‌ای کار را سخت می‌کند اما هیأت‌مدیره به هیچ عنوان وارد این موضوعات نمی‌شود. طاهری بهتر می‌تواند در این زمینه اظهارنظر کند چون مسئول مستقیم نقل و انتقالات است. برانکو چون شناخت داشت خودش فهرست داد. لیست وی با امضای خودش بود و در نهایت تصمیم‌گیری برای جذب بازیکنان با برانکو است.

عبدی در واکنش به اظهارات امیر عابدینی که گفته برخی بازیکنان را یک دلال به تیم معرفی کرده، اظهار داشت: امکان دارد یک مدیر برنامه با چند بازیکن ارتباط داشته باشد. وقتی یک باشگاه با یک مدیر برنامه صحبت می‌کند ممکن است 5 بازیکن دیگر را هم تحت‌نظر داشته باشد و این ربطی به دلالی ندارد.

این عضو هیات‌مدیره باشگاه‌پرسپولیس درباره اینکه ممکن است جای برانکو را روی نیمکت پرسپولیس بگیرد، گفت: بخواهیم حرفه‌ای به این موضوع نگاه کنیم مشکلی پیش نمی‌آید اما اگر آماتور به آن نگاه کنیم با مشکل روبرو می‌شویم. در قرارداد برانکو بندی وجود دارد که باید یک مربی ایرانی در کنار او باشد. کریم باقری حضور دارد و قنبرپور هم  انتخاب طاهری بود.

وی که مهمان برنامه ورزش و مردم بود درباره اسپانسر باشگاه پرسپولیس گفت: چند گروه با طاهری در حال مذاکره‌اند تا به نتیجه‌ برسند.

وی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس هم متذکر شد: پرسپولیس همیشه بخت قهرمانی دارد اما باید همه عوامل موفقیت به تیم کمک کنند. امیدوارم همه دست به دست هم بدهیم تا پرسپولیس بتواند موفق شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز