خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های آزاد تکواندو - کره‌جنوبی

پایان‌کار کاظمی با 3 برد و یک باخت/ حریف کره‌ای سد راه نماینده ایران

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۳۷۳

پرونده محمد کاظمی در رقابت‌های تکواندوی آزاد کره‌جنوبی با 3 پیروزی و یک شکست بسته شد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، سومین روز تورنمنت تکواندوی آزاد کره‌جنوبی (G2)، با رقابت‌های تکواندوکاران وزن 58-کیلوگرم مردان در حال برگزاری است که محمد کاظمی با قبول شکست برابر نماینده کشور میزبان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

محمد کاظمی که در این رقابت‌ها در یک وزن بالاتر بر روی شیاپ‌چانک رفت ابتدا "یو یاهونگ" از چین را 13 بر صفر برد، سپس برابر نماینده کره جنوبی با نتیجه 19 بر 6 به پیروزی دست یافت و در مرحله سوم "اسمیتس جرجیوس" از یونان را 11 بر 6 شکست داد.

نماینده وزن دوم کشورمان، در مرحله یک چهارم نهایی یکی دیگر از تکواندوکاران کره جنوبی را پیش رو داشت که در یک رقابت نزدیک با نتیجه 13 بر 10 متوقف شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

همچنین در پایان رقابت های مرحله نیمه نهایی و فینال وزن 87+ کیلوگرم که امروز پیگیری شد. "دیمیتری شوکین" تکواندوکار ازبکستانی که روز گذشته در رقابتی بسیار نزدیک، مرتضی شیری را برده بود، به مدال طلا رسید. تکواندوکار کرواسی نایب قهرمان شد و نمایندگان کره جنوبی و ساحل عاج نیز مشترکا بر سکوی سوم ایستادند.

تیم ملی تکواندوی کشورمان در نخستین روز این رقابتها در وزن 54- کیلوگرم توسط آرمین هادی پور طلایی شد و در وزن 87- کیلوگرم، امید عمیدی مدال نقره گرفت.

این دوره از مسابقات که از روز (چهارشنبه - 31 تیرماه) در شهر "چونچئون" کره جنوبی آغاز شده است به مدت 6 روز ادامه خواهد داشت و تیم ملی تکواندوی کشورمان با 11 هوگوپوش و با هدایت بیژن مقانلو (سرمربی) و مهدی بی باک و مهرداد یوسفی (مربیان) رو در روی رقبایش قرار می گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز