خبرگزاری کار ایران

لیگ پانزدهم و آرزوهای پرشورها؛

تراکتورسازان با نفت لیگ را به آتش می‌کشند /7 سرباز در خدمت ارتش سرخ تونی

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۵۲۵

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با تقویت تیم فصل گذشته و جذب جمعی از بازیکنان جوان، تیم قدرتمندی را روانه لیگ پانزدهم خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم تراکتورسازی پس از نایب قهرمانی در لیگ چهاردهم با حفظ شالکه تیم فصل قبل و جذب جمعی از بازیکنان جوان و شاخص فوتبال کشور و استفاده از بازیکنان سرباز ، مجموعه کاملی در  اختیار دارد که باید این تیم را در شمار مدعیان لیگ قرار داد.

تراکتورسازان پس از جدایی حامد لک که اشتباهات او در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر، فصل کابوس واری را برای سرخپوشان تبریزی رقم زد، محمد رضا اخباری را از تیم سایپا به خدمت گرفتند تا در کنار طهماسبی دو سنگربان اصلی این تیم در لیگ پانزدهم باشند. 

اما تراکتورسازان در خط میانی جمعی بهترین و آماده ترین نیروها را به خدمت گرفتند و می توان خط میانی پرشورها را در لیگ بی بدلیل دانست. بختیار رحمانی، سروش رفیعی، عبدالله‌زاده، سینا عشوری، علی حمودی و ... بازیکنانی هستند که برای گذراندن دوران خدمت سربازی بار سفر به تبریز را بسته اند.

تراکتورسازی در خط حمله با وجود از دست دادن لوسیانو ادینیوی برزیلی و ماشین گلزنی تراکتورسازی و آقای لیگ، با جذب حمزه یونس تونسی در کنار سامان نریمان جهان همچنان از خط آتش پرقدرتی بهره می برد و تونی بی شک روی گلزنی زوج تازه اش حساب ویژه ای باز کرده است.

شاگردان تونی که پرونده تیم شان در فصل نقل و انتقالات بسته شده ، پس از  انجام آخرین دیدار تدارکاتی خود مقابل صبای قم و یاران علی دایی که با برتری سرخپوشان همراه بود، با برد به استقبال لیگ پانزدهم خواهند رفت و برای شروعی خوب از انگیزه مضاعفی برخورددارند.

رویارویی با نفت تهران و شاگردان علیرضا منصوریان در هفته اول لیگ هم که هنوز خاطرات تلخ دیدار هفته پایانی برای پرشورها از ذهن هواداران این تیم پاک نشده ، انگیزه‌های تراکتورسازان را برای یک شروع طوفانی و مدعیانه در لیگ پانزدهم چند برابر کرده است.

تیم تراکتورسازی پس از برد مقابل صبای قم شب گذشته به تبریز بازگشت و بازیکنان این تیم امروز شنبه را به استراحت خواهند پرداخت تا از فردا برای دیدار با نفت استارت بزنند. شروعی دوباره که تنها هدف سرخپوشان تبریزی قهرمانی در لیگ پانزدهم خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز