خبرگزاری کار ایران

تورنمنت آزاد کره جنوبی (G۲)؛

پرونده احمدی با 3 پیروزی و یک باخت بسته شد

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۷۶۶

سروش احمدی با 3 پیروزی و یک شکست از گردونه رقابت‌های تورنمنت آزاد کره جنوبی در وزن 63- کیلوگرم کنار رفت.

به گزارش ایلنا، در پنجمین روز از تورنمنت آزاد کره‌جنوبی (G2) که از صبح امروز یکشنبه با رقابت های تکواندوکاران اوزان 63- ، 74- و 80- کیلوگرم مردان در حال برگزاری است، سروش احمدی تکواندوکار وزن سوم کشورمان در دومین روز از مبارزات خود، در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف نماینده کره جنوبی رفت و نتیجه را واگذار کرد تا پرونده او در این رقابت‌ها با 3 پیروزی و یک شکست بسته شود.

سروش احمدی در وزن 63- کیلوگرم و در گروه B، روز گذشته (شنبه)، پس از اینکه نماینده استرالیا در شیاپ چانگ حاضر نشد در مرحله دوم با نتیجه 24 بر 6 از سد "ویلیام رودجرس" کانادایی گذشت و در ادامه با شکست 13 بر 4 "ایسلام خانف" قزاق، راهی مرحله یک چهارم نهایی شده بود.


رقابت های مرحله یک چهارم، نیمه نهایی و نهایی امروز پیگیری شد که سروش احمدی نتیجه را به نماینده کره جنوبی واگذار کرد.

تیم ملی تکواندوی کشورمان تاکنون در این رقابت ها در وزن 54- کیلوگرم توسط آرمین هادی‌پور طلایی شد و در وزن 87- کیلوگرم، امید عمیدی مدال نقره گرفت.

این دوره از مسابقات از روز (چهارشنبه – 31 تیرماه) در شهر "چونچئون" کره جنوبی آغاز و پس از 6 روز پیکار دوشنبه (5 مردادماه) به پایان خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز