خبرگزاری کار ایران

با تاکید بر رفع مشکلات

جزئیات جلسه هیئت‌مدیره استقلال با وزیر ورزش

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۹۱۵

نشست هیات مدیره باشگاه استقلال با حضور وزیر ورزش برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت باشگاه استقلال، جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال ساعت 11 صبح با حضور وزیر ورزش، اعضا هیات مدیره باشگاه استقلال و پرویز مظلومی در دفتر گودرزی برگزار شد.

در این جلسه در ابتدا گزارش جامعی از چگونگی برنامه‌های بلندمدت و جاری باشگاه و چگونگی جذب بازیکنان جدید، تمرینات تیم فوتبال استقلال و برنامه های تیم و همچنین نقاط ضعف و قوت باشگاه استقلال به استماع وزیر ورزش رسید.

در ادامه گودرزی با تاکید بر اینکه اولویت اصلی باشگاه استقلال باید بازگشت به فرهنگ اصیل ورزشی باشد، گفت: مجموعه استقلال باید کلیات را در نظر گیرد و بر اساس اساسنامه باشگاه استقلال به برنامه ریزی و پیاده‌کردن این فرهنگ اصیل بپردازد.

وی ادامه داد: تامین و گسترش امکانات مورد نیاز باشگاه استقلال، توجه به رشته‌های پایه برای تامین آینده باشگاه و سرمایه‌گذاری معنوی و فکری بازیکنان به همران پایبندی به اصول اخلاقی مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه این جلسه افشارزاده پس از تشکر از اعضای سابق هیات مدیره باشگاه استقلال که در فصل‌گذشته برای موفقیت باشگاه تلاش کردند، اظهار کرد: از بازیکنانی که طی فصل گذشته و فصل‌جاری بدون کمترین چشم‌داشتی برای استقلال زحمت کشیدند بسیار سپاسگذارم و به آنها اطمینان می‌دهم مشکلات استقلال به زودی مرتفع خواهد شد.

در ادامه کردنوری راجع به تاریخچه باشگاه استقلال و همچنین برنامه‌های این باشگاه سخنانی را ایراد کرد. پس از آن معینی برنامه های هیات مدیره استقلال را تشریح کرد و انسجام و رعایت اصول باشگاه داری را لازمه پیشرفت باشگاه استقلال دانست.

مقداد نجف‌نژاد نیز با ذکر این نکته که احترام به قوانین و مقررات و قانون‌مداری کلید پیشرفت هر مجموعه‌ای است، اعلام کرد: تشکیلات منظم هیات مدیره می‌تواند باعث پیشرفت مجموعه استقلال شود.

سرمربی‌استقلال نیز که در این جلسه حاضر بود، پس از ارائه توضیحاتی درباره روند کاری تیم فوتبال استقلال و تعهدش خود و مجموعه‌اش به اهداف باشگاه خواستار برنامه‌ریزی دقیق و منسجم برای انجام تعهدات مالی بازیکنان استقلال شد.

در ادامه بحث و تبادل نظر درباره چگونگی پرداخت هزینه های جاری استقلال صورت گرفت و مقرر شد تا سبک دست ظرف دو روز آینده به تعهدات مالی خود عمل کند.

همچنین در پایان این جلسه مقداد نجف‌نژاد به عنوان رئیس هیات‌مدیره باشگاه استقلال و عباس کردنوری نیز به عنوان نایب‌رئیس انتخاب شد. همچنین بهرام افشارزاده به مانند گذشته به عنوان سخنگوی باشگاه استقلال پاسخگوی رسانه‌ها خواهند بود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز