خبرگزاری کار ایران

بدنبال انتقاد از نحوه انتخاب‌ها صورت گرفت؛

توضیح سازمان لیگ در مورد معرفی برترین‌ها/ دخالتی نداشتیم

روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران توضیحاتی را در مورد جشن برترین های چهاردهمین دوره لیگ برتر ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی سازمان لیگ در این مورد نوشت: در آستانه آغاز فصل نو فوتبال در ایران اسلامی سومین دوره جشن برترین های چهارهمین دوره لیگ برتر برگزار شد.

سازمان لیگ فوتبال ایران در سال های اخیر تلاش کرده است در برگزاری مراسم های ویژه  خود تغییر رویکرد داشته باشد و با کنار گذاشتن روش های کلیشه ای به استانداردها نزدیک شود. اگرچه تا رسیدن به بلوغ در این راه فاصله داریم اما همگان اذعان دارند که در این مسیر گام های موفقیت آمیزی برداشته شده است.

در بخش انتخاب بهترین ها اشاره به این نکته ضروری است که سازمان لیگ فوتبال ایران دخل و تصرفی  در آرا نداشته است و باور داریم که فرزندان این بوم ‌و بر همه از بهترین‌های این سرزمین و اگر گزاف نگوییم، جزو بهترین‌ها و سرآمدان جامعه ورزش جهانی‌اند.

انتخاب بهترین‌ها یقینا کاری سخت است، سخت به این علت که نمی‌توان به راحتی از میان آنها یکی را برگزید. با این حال معتقدیم آنهایی که برگزیده شدند، یقینا مستحق جایگاه خود هستند و آنانی که نامشان به هر علتی بیان نشده، باز جزو بهترین‌ها و برگزیدگان هستند.

البته هر انتخابی بدون تردید موافقان و مخالفانی دارد و این موضوع در همه انتخاب های معتبر در دنیا رخ می دهد.

مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران ایمان دارند که جامعه ورزش ایران به طور عام و جامعه ورزش فوتبال به صورت خاص با همه فراز و فرودهایی که گاه دچار آن می‌شود، جامعه‌ای خدوم، زحمتکش و مهم‌ تر از همه فهیم و با رفتارهای عالی انسانی‌اند که بایسته است، قدر و شأن همه آنها را گرامی بداریم.

شک نداریم که در برنامه امسال کاستی‌ها و نارسایی‌هایی وجود داشت که انتظار داریم جامعه بزرگ فوتبال کشورو رسانه ها با راهنمایی هایشان مارا در هرچه بهتر برگزار کردن این گونه مراسم یاری کنند.

کد خبر : ۲۹۲۹۴۵