خبرگزاری کار ایران

نقدی بر خط حمله تیم برانکو؛

پرسپولیس؛ارتشی‌سرخ بدون توپخانه‌آتشین / بار سنگین روی دوش طارمی

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۹۵۴

نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران در حالی امروز (دوشنبه) به پایان می رسد که تیم فوتبال پرسپولیس با هیچ مهاجم جدیدی قرارداد امضا نکرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس که فصل گذشته پس از مصدومیت رضا نوروزی از ناحیه رباط صلیبی و افت چشم‌گیر محمد عباس زاده به شدت از فقر گلزن رنج می‌برد، نه تنها مهاجم جدیدی را به تیم خود اضافه نکرد بلکه چند تن از بازیکنان گلزن خود را هم از دست داد.

پس از آنکه لیست ورودی ها و خروجی های پرسپولیس با نظر برانکو ایوانکویچ اعلام شد، نام محمدعباس زاده و رضا نوروزی در لیست خروجی‌ها بود و تنها نام یک مهاجم کروات 33 ساله برای ورود به سرخپوشان پایتخت به چشم می خورد که با نظر کمیته فنی حضور او نیز در جمع شاگردان ایوانکوویچ منتفی شد.

این در حالی است که تاکنون هیچ مهاجمی به تیم پرسپولیس اضافه نشده و به غیر از دو مهاجم نام برده، محمد نوری کاپیتان گلزن فصل گذشته این تیم هم از جمع سرخپوشان جدا شد تا این تیم محبوب پایتخت در فصل جدید با مشکل جدی در بخش هجومی مواجه شود.

با نگاهی گذرا به آمار گلزنی خط آتش پرسپولیس در فصل گذشته می‌توان به این نتیجه رسید که برانکو برای فصل جدید با چالش بزرگی مواجه خواهد بود.

مهدی طارمی امید اصلی قرمزهای پایتخت در گلزنی که عنوان برترین مهاجم فصل گذشته رقابت های لیگ برتر فوتبال را به خود اختصاص داده، از هفته سوم فصل گذشته در خط حمله سرخپوشان قرار گرفت و در مجموع بازی های لیگ برتر موفق به زدن 7 گل برای پرسپولیس شد.

علی علیپور دیگر مهاجم این تیم که از نیم فصل دوم به پرسپولیس پیوست فرصت زیادی برای خودنمایی در تیم جدیدش پیدا نکرد. نقطه عطف کار این مهاجم جوان گلزنی در دربی بزرگ پایتخت بود.

علیپور نیز تنها 2 گل برای پرسپولیس در مقابل نفت مسجد سلیمان و استقلال به ثمر رساند.

اما شاهکار پرسپولیسی‌ها در نقل و انتقالات نیم فصل تادئو برزیلی بود که در مجموع 5 بازی که برای تیمش انجام داد کمترین لمس توپ را در بین بازیکنان داشت و تنها با یک گل از روی نقطه پنالتی عملکرد بسیار ضعیفی از خود ارایه داد.

این در حالی است که آمار گلزنی سرخپوشان پایتخت در خط میانی هم چنگی به دل نمی‌زند.

هادی نوروزی که در طول فصل گذشته بازیکن فیکس قرمزها در بال راست بود، تنها دو گل برای تیمش به ثمر رساند.

امید عالیشاه بال چپ تکنیکی سرخ‌ها نیز موفق به زدن 3 گل برای تیمش شد.

دیگر بازیکنان پرسپولیس در خط میانی نیز عملکرد خوبی در گلزنی نداشتند به طوری که احمد نورالهی یک گل و نفراتی مانند کفشگری و خالقی فر هم هیچ گلی برای تیم‌شان به ثمر نرساندند.

با این اوصاف به نظر می رسد سرخپوشان پایتخت برای فصل جدید به شدت خلا  یک مهاجم شش‌دانگ و گلزن را در تیم خود احساس خواهند کرد.

شاید بهتر بود برانکو ایوانکویچ کروات در کنار گذاشتن رضا نوروزی و محمد عباس‌زاده کمی وسواس بیشتری به خرج می داد تا برای فصل جدید با چنین مشکلی مواجه نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز