خبرگزاری کار ایران

عبدی مطرح کرد:

تصمیم هیات‌مدیره برای تشکیل کمیته‌فنی‌پرسپولیس/ارزیابی بازی‌‌های سرخ‌پوشان در لیگ‌برتر

asdasd
کد خبر : ۲۹۳۱۲۸

سخنگوی باشگاه‌پرسپولیس گفت: کمیته‌فنی، نقش کمکی و مشورتی دارد و هر حوزه و موضوع، افراد و کارشناسان مختلفی در کمیته حضور خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، حسین عبدی افزود: در جلسه صبح هیأت‌مدیره درباره موضوع اسپانسر صحبت‌ها و بررسی‌های مفصلی صورت گرفت و امیدواریم ظرف چند روز آینده با جمع‌بندی که توسط طاهری صورت می‌گیرد نسبت به انتخاب و معرفی حامی مالی باشگاه در فصل 95 – 94 اقدام کنیم.

وی درباره معرفی متقاضیان مختلف از سوی افراد و اعضای هیأت‌مدیره ادامه داد: به هر حال اگر گزینه‌ای وجود داشته باشد که احساس شود می‌تواند به پرسپولیس کمک کند معرفی خواهد شد ولی متقاضیان از هر طریقی معرفی شوند، مسیر مشخصی را طی می‌کنند. در این مسیر باید مذاکرات را با طاهری دنبال کنند و در نهایت با جلب نظرات باشگاه و با تائید مدیریت و هیأت‌مدیره معرفی خواهند شد. در این میان طرح بعضی شایعات و گمانه‌زنی‌ها هم بیشتر بحث‌های رسانه‌ای است. در جلسه هیأت‌مدیره همچنین درباره سفر طاهری به سنگاپور هم صحبت شد و وی گزارشی در این‌باره ارائه کردند.

عضو هیأت‌مدیره پرسپولیس درباره تشکیل کمیته‌فنی به سایت رسمی باشگاه خاطرنشان کرد: هیأت‌مدیره تصمیم بر تشکیل جلسه‌فنی گرفته است. اینکه کمیته بعد از نقل و انتقالات تشکیل می‌شود به این دلیل است که وقتی برانکو چند ماه زودتر به پرسپولیس آمد برای این بود که تیم با تصمیم وی بسته شود. حالا با شروع بازی‌ها، نیاز است بازی‌ها، تمرینات و شرایط تیم بررسی و ارزیابی شود. البته با توجه به حوزه‌های گوناگون از افراد مختلفی در کمیته‌فنی استفاده می‌شود و در هر بخش برای جلسات از نفرات متغیر به عنوان کارشناس و متخصص استفاده خواهد شد. این کمیته نقش کمکی و مشورتی خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز