خبرگزاری کار ایران

مالک جدید انصراف داد

تداوم بی سر و سامانی قوهای شمالی/ بهشتی در برزخ انزلی!

asdasd
کد خبر : ۲۹۳۱۸۵

مالک جدید باشگاه ملوان قید تیمداری را زد تا اوضاع انزلی‌چی‌ها وخیم‌تر شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، باشگاه ملوان بندر انزلی مدت‌هاست درگیر حاشیه‌های تغییر مالکیت است و مالک جدید که شایعه شده پولی در بساط ندارد، قید حضور در رأس این باشگاه را زد تا اوضاع در انزلی به هم بریزد.

با اینکه امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی این تیم به انزلی رفته و تمرینات قوها را زیر نظر گرفته ولی اوضاع مالکیت‌باشگاه خوب نیست و بهشتی که با وعده و وعیدهای زیادی به انزلی رفته بود با ادامه اتفاقات اخیر قید تیمداری را زد.

حاشیه‌ها در انزلی به اوج خود رسیده و بعد از جدایی محجوب از رأس این باشگاه هر روز اخبار عجیب و غریبی از درون باشگاه به بیرون درز می‌کند که مشخص نیست تا آغاز لیگ تیمی که تمرینات مناسبی نداشته و حتی اسپانسر ندارد چگونه می‌خواهد در لیگ برتر به میدان برود.

ملوان بر اساس برنامه لیگ‌برتر پانزدهم باید در هفته نخست در انزلی میزبان ذوب‌آهن اصفهانی باشد که فصل‌گذشته با یحیی گل‌محمدی احیا شد و ضمن قهرمانی در جام‌حذفی، عنوان چهارمی لیگ برتر را هم کسب کرد و امسال با حفظ تیم اصلی خود، تقویت هم شده تا به عنوان مدعی وارد لیگ پانزدهم شود. اگر انزلی‌چی‌ها بخواهند با این شرایط به مصاف اصفهانی‌ها بروند بعید نیست روز کابوس‌واری را تجربه کنند.  

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز