خبرگزاری کار ایران

با ارسال‌نامه‌ای صورت گرفت؛

تمجید رئیس فدراسیون بوکس اوکراین از تیم ملی ایران

asdasd
کد خبر : ۲۹۳۲۶۷

رئیس فدراسیون بوکس اوکراین با ارسال نامه‌ای به احمد ناطق‌نوری از دانش اعضای کادر فنی و آمادگی بوکسورهای تیم ملی ایران تمجید کرد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی بوکس ایران در راستای برنامه‌های آماده‌سازی خود، اردویی را در اوکراین با تیم ملی این کشور برگزار کرد.

در راستای برگزاری این اردو، ولادمیر پرادیوس رییس فدراسیون بوکس اوکراین در نامه ای خطاب به رییس فدراسیون بوکس ایران آورده است: به نمایندگی از فدراسیون بوکس اوکراین و همچنین از طرف شخص خودم اجازه می خواهم که برای مهیا شدن و سازماندهی کمپ تمرینی و مسابقه تدارکاتی دوتیم، قدردانی کنم.

در ادامه نامه آمده است: بوکسورهای ایران و اوکراین، استاندارد کیفی سطح بالایی را نمایش دادند و اطمینان دارم که تجربه ی دو تیم می تواند برای بوکس هر دو کشور کارآمد واقع شود. معتقدم همکاری علیرضا استکی و ولادمیر وینکوف می تواند موفقیت بسیاری در سطح بین المللی برای بوکس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد.

وی در ادامه این نامه به تمجید از عملکرد علیرضا استکی مربی تیم ایران پرداخته و این مربی جوان را دارای تخصص و دانش مناسب دانسته است.

در پایان این نامه آمده است: مایه افتخار است که تیم ملی ایران را به اردوی تمرینی مشترکی که پیش از مسابقات قهرمانی جهان سال 2015 و آماده سازی بازی های المپیک 2016 خواهد بود، دعوت کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز