خبرگزاری کار ایران

وزنه‌برداری بین‌المللی معلولان– آلماتی؛

مجید فرزین دومین طلایی ایران در قزاقستان/ کاروان وزنه‌برداران معلول 3 مداله شد

asdasd
کد خبر : ۲۹۳۳۹۳

در سومین روز از رقابت‌های وزنه‌برداری معلولان که درقزاقستان در جریان است، مجید فرزین، سومین نماینده کشورمان، در دسته 80 کیلوگرم به مصاف حریفان رفت و به عنوان قهرمانی دست یافت.

به گزارش ایلنا، مجید فرزین در 3 حرکت موفق به مهار وزنه‌های 225، 232 و 234 کیلوگرم شد و توانست نشان‌طلای این وزن را از آن خود کند.

وی در حرکت چهارم با انتخاب وزنه 236.5 قصد داشت رکوردشکنی کند که موفق به مهار آن نشد و با ثبت رکورد نهایی 234 به کار خود پایان داد.

پس از فرزین، نمایندگان چین و روسیه به ترتیب با رکوردهای 223 و 181 کیلوگرم نشان‌نقره و برنز این دسته را کسب کردند.

روز گذشته نیز امیرجعفری در دسته 59 کیلوگرم به نشان طلا و نادر مرادی در دسته 72 کیلوگرم به نشان نقره دست یافتند. ساعت 15 امروز نیز حامد صلحی پور، در دسته 88 کیلوگرم به مصاف حریفان خواهد رفت.

رقابت‌های آزاد قهرمانی وزنه‌برداری آسیا و اقیانوسیه با حضور نمایندگان 28 کشور از 4 مردادماه در شهر آلماتی آغاز شده و تا 8 مردادماه در جریان خواهد بود.

تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولان کشورمان با ترکیب سیامند رحمان، احمد امین‌زاده، علی صادق‌زاده، سامان رضی، حامد صلحی‌پور، مجید فرزین، نادر مرادی و امیر جعفری در این رقابت‌های شرکت کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز