خبرگزاری کار ایران

پس از شکست مقابل چینی‌ها؛

اصلانی: هیچ‌وقت به باختن فکر نکرده‌ایم/ تیم‌ملی برای هماهنگی وقت لازم دارد

گارد رأس تیم‌ملی بسکتبال ایران اعتقاد دارد بازی بدی برابر چین انجام ندادند و در مراحل و بازی‌های بعدی جبران می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرید اصلانی به عنوان نفر اصلی دیدار مقابل چین وارد میدان نشد، زمانی که درک بائرمن او را به میدان فرستاد تلاش زیادی در خط دفاع و حمله انجام داد.

توپ‌ربایی‌های گارد رأس تیم‌ملی و همچنین پاس‌های زیبایی که به حامد حدادی داد او را در این رقابت بیش از سایرین مطرح کرد. گفت‌وگوی اصلانی پس از شکست مقابل چین را در ادامه بخوانید :

درباره مسابقه چین و نتیجه‌ای که کسب شد توضیح می‌دهید؟

بعد از مدت ها تمرین‌نکردن تعدادی از نفرات و همچنین تنها 8 روز تمرین با سرمربی جدید به این تورنمنت آمدیم و چنین رقابتی را در این سطح برگزار کردیم. به نظر من در اولین مسابقه با تیمی که ماه‌هاست در اردوست، عملکرد تیم‌ما بسیار بد هم نبود. درست است که باختیم اما هیچ‌وقت به باختن فکر نکرده‌ایم. به نظر من بازی بدی انجام ندادیم و چه خوب این باخت را در این زمان و اینجا تجربه کردیم. بدون شک مراحل و بازی‌های بعدی جبران می‌کنیم.

مربی تیم اعتقاد دارد هنوز در اجرای تاکتیک‌ها هماهنگ نیستید.قبول دارید؟

صد در صد.یک هفته است سیستم‌های مورد نظر بائرمن را در اردوی تیم‌ملی انجام دادیم. تیم‌های حرفه‌ای حداقل 2 ماه زمان نیاز دارند تا تاکتیک‌ها جابیفتد ولی برای ما این کار خیلی سریع انجام شد و به همین دلیل ناهماهنگی در کار ما دیده شد.

پیش‌بینی نتایج برای بازی‌های بعدی؟

ما برای برد به میدان می‌رویم و در عین حال برای هماهنگی تیمی تلاش می‌کنیم. شاید برد و باخت در این تورنمنت زیاد مهم نباشد اما تلاش می‌کنیم برنده و قهرمان شویم.

کد خبر : ۲۹۳۴۰۷