خبرگزاری کار ایران

با مرمت و بازسازی صورت‌گرفت

ورزشگاه‌آزادی مهیای میزبانی لیگ پانزدهم

asdasd
کد خبر : ۲۹۳۴۱۵

ورزشگاه‌آزادی با تعویض صندلی‌های فرسوده و رنگ‌آمیزی پیست‌تارتان آماده میزبانی از لیگ‌برتر است.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت مجموعه ورزشی‌آزادی، در راستای آماده‌سازی استادیوم 100 هزار نفری برای میزبانی مناسب از تماشاگران و برگزاری هرچه بهتر لیگ‌برتر فصل 95-94 و مسابقات‌ملی که در این استادیوم برگزار می‌شود و با توجه به اولویت‌بندی درباره بازسازی مرحله‌ای این استادیوم و پس از بازدید نیکوخصال مدیر مجموعه از قسمت‌های مختلف استادیوم درباره بازسازی محوطه پیرامون پیست‌تارتان این مجموعه دستورات لازم را ارائه کردند.

در راستای دستورات مدیریت‌مجموعه کار بازسازی پیست‌تارتان از قبیل(پاکسازی محل از چمن‌های مصنوعی و فرسوده و قدیمی، زیرسازی محل، سیمان‌کاری و آسفالت)از 5 تیرماه و با حضور عوامل ذیربط آغاز و در حال حاضر با تلاش این عزیزان کار مربوطه حدود 90 درصد انجام گرفته است.

چمن مصنوعی اطراف پیست‌تارتان این استادیوم براثر گذشت زمان فرسوده و باعث بروز مشکلات عدیده و منظره نامطلوبی در انزار تماشاگران و بازیکنان شده بود.

همچنین به دستور مدیر مجموعه درباره مرمت و رنگ آمیزی 2 نماد آدمک فوتبالیست فلزی که در ورودی در vip استادیوم 100 هزار نفری قرار دارند، دستورات لازم ارائه شده و کارشناسان ذیربط نسبت به مرمت و رنگ‌آمیزی این 2 نماد که به شکل 2 فوتبالیست بوده اقدام کردند.

مسئولان ورزشگاه‌آزادی همچنین درباره تعویض و نوسازی سکوها و صندلی‌های فرسوده جایگاه‌تماشاگران اقدام کردند. به دستور مدیر مجموعه عوامل‌فنی و مهندسی با حضور درمحل، نسبت به رفع نواقص و تعویض صندلی‌های معیوب، اقدامات لازم را در این خصوص انجام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز