خبرگزاری کار ایران

وزنه‌برداری معلولان– قزاقستان؛

حامد صلحی‌پور نایب‌قهرمان شد / چهارمین مدال نمایندگان‌ایران در سومین روز

asdasd
کد خبر : ۲۹۳۵۰۶

در سومین روز از رقابت‌های وزنه‌برداری معلولان، نماینده‌کشورمان در دسته 88 کیلوگرم به مصاف حریفان رفت و عنوان نایب‌قهرمانی را بدست آورد.

به گزارش ایلنا، سید حامد صلحی‌پور در این وزن، موفق به مهار وزنه‌های 215 و 220 کیلوگرم شد و در حرکت سوم از مهار وزنه 226 کیلوگرم بازماند.

در این دسته، نماینده‌چین با ثبت رکورد 230 کیلوگرم  ضمن شکستن رکورد آسیا و جهان به نشان طلا و عنوان قهرمانی دست یافت و نماینده مغلولستان نیز با رکورد 205 کیلوگرم به نشان برنز رسید.

بدین ترتیب دومین روز از رقابت‌های نمایندگان ایران با کسب یک نشان طلا و یک نشان نقره‌ پایان یافت.

کاروان کشورمان تاکنون موفق به کسب 2 نشان طلا و 2 نشان نقره از این رقابت‌ها شده است.

فردا، چهارشنبه در چهارمین روز از مسابقات سامان رضی و علی صادق‌زاده به ترتیب در دسته‌های 97 و 107 کیلوگرم به مصاف حریفان خواهد رفت.

رقابت‌های آزاد قهرمانی وزنه‌برداری آسیا و اقیانوسیه با حضور نمایندگان 28 کشور از 4 مردادماه در شهر آلماتی آغاز شده و تا 8 مرداد ماه در جریان خواهد بود.

تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین کشورمان با ترکیب سیامند رحمان، احمد امین زاده، علی صادق زاده، سامان رضی، حامد صلحی پور، مجید فرزین، نادر مرادی و امیر جعفری در این رقابت ها شرکت کرده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز