خبرگزاری کار ایران

تورنمنت بسکتبال اطلس اسپورت - چین؛

پیروزی ایران مقابل ایتالیا در غیاب حدادی و نیکخواه بهرامی

تیم ملی بسکتبال کشورمان در دومین دیدار خود در تورنمنت اطلس اسپورت چین مقابل ایتالیا به برتری دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی بسکتبال کشورمان در دومین دیدار خود در تورنمنت اطلس اسپورت چین از ساعت 17 و 30 دقیقه به مصاف ایتالیا رفت.

درک باورمن سرمربی آلمانی تیم ملی برای این مسابقه تیمش را در غیاب حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی با ترکیب محمد حسن‌زاده، آرمان زنگنه، آرن داوودی، محمد جمشیدی و حامد آفاق به میدان فرستاد.

در کوارتر اول ملی پوشان کشورمان 21 بر 18 نتیجه را به حریف اروپایی خود واگذار کردند.

کوارتر دوم در شرایطی که تا دقایق پایانی ایتالیایی‌ها پیش بودند و قضاوت داوران چینی صدای باورمن را هم درآورده بود، در نهایت با حساب 35 بر 34 به سود ایران خاتمه یافت.

تیم ایتالیا از یکی دو بازیکن تبعه در ترکیب خود سود می برد.

شاگردان باورمن در کوارتر سوم هماهنگتر عمل کردند و توانستند بازی را در اختیار بگیرند و با پرتاب‌های سه امتیازی خوب کامرانی و یخچالی توانستند اختلاف کار را افزایش دهند و در نهایت کوارتر سوم با حساب 61 بر 55 به سود ایران خاتمه یافت.

10 دقیقه پایانی نیز برتری از آن ملی پوشان ایران بود و اختلاف 6، 7 امتیازی خود را تا ثانیه های پایانی حفظ کردند و در نهایت در این دیدار 81 بر 75 به برتری رسیدند.

ملی پوشان کشورمان با این برد دوم گروه شدند و فردا در سومین دیدار به مصاف اسلواکی می‌روند. چینی‌ها امروز با برتری مقابل اسلواکی و کسب دومین برد صدرنشین گروه شدند.

کد خبر : ۲۹۳۵۴۵