خبرگزاری کار ایران

تشکر باشگاه نفت تهران از سازمان لیگ

باشگاه نفت تهران بابت برگزاری مراسم برترین‌های لیگ از سازمان لیگ تشکر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت باشگاه نفت تهران، منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه و اعضای هیئت امنا و مجموعه باشگاه نفت تهران بابت زحماتی که سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران و مهدی تاج در راس این سازمان، در برگزاری مراسم معرفی برترین‌های لیگ چهاردهم داشتند، مراسم قدردانی و تشکر خود را اعلام کرد. مراسمی که هر سال از نظر نظم و شکوه در نحوه برگزاری شرایط بهتری نسبت به سال گذشته دارد.

در این مراسم نفت تهران به عنوان بهترین تیم در لیگ چهاردهم، علیرضا بیرانوند، به عنوان بهترین دروازه بان و ارسلان مطهری نیز به عنوان پدیده فصل انتخاب شدند. البته عیسی آل‌کثیر، مهاجم تازه وارد نفت هم در این مراسم به عنوان بهترین گلزن فصل گذشته لیگ دسته اول انتخاب شد.

هرچند در مراسم معرفی برترین‌های لیگ چهاردهم این انتظار وجود داشت علیرضا عزتی، کاپیتان با اخلاق باشگاه نفت تهران به عنوان بازیکن اخلاق، ایمان مبعلی، به عنوان بهترین هافبک و علیرضا منصوریان به عنوان بهترین مربی لیگ چهاردهم انتخاب شوند اما با توجه به اینکه مسئولان سازمان لیگ اعلام کرده‌اند نقشی در این انتخاب‌ها نداشته و این انتخاب‌ها بر اساس نظر کارشناسان فوتبال و سردبیران و اهالی رسانه صورت گرفته، باشگاه نفت تهران به نظر کارشناسان و اهالی رسانه احترام گذاشته و از مسئولان سازمان لیگ بابت برگزاری مراسمی شکیل و منظم تشکر می کند.

کد خبر : ۲۹۳۵۶۴